ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

خدمات بازسازی و نوسازی خانه شما

خدمات ویژه و رفاهی(VIP)

خدمات بازسازی و نوسازی خانه شما

امروزه به علت بالا بودن قیمت خانه ها، منازل و هزینه های جابجایی به راحتی نمی توان آن ها را تعویض کرد و یا اینکه ممکن است دوست نداشته باشید خانه ای را که در آن مدت هاست زندگی می کنید و خاطرات زیادی در آن دارید را ترک کنید و یک خانه جدید بخرید. اینجاست که در صورت فرسودگی خانه تان، خدمات بازسازی و نوسازی خانه شما کارگشا می باشد. ولی باید بدانید که میان بازسازی و نوسازی تفاوت وجود دارد و اکثر افراد تفاوت میان این دو را به درستی نمی دانند و اصولاً این دو واژه به غلط به جای هم استفاده می شوند.
بازسازی ساختمان به معنای انجام تعمیرات و اقدامات مرمتی روی یک ساختمان قدیمی می باشد که بیشتر برای افزایش عمر بنا انجام می شود و عمدتا تلاش می کنند تا تغییری در نما و ظاهر ساختمان ایجاد نشود. بازسازی ساختمان یکی از اقداماتی است که می تواند تاثیری زیادی بر حس و حال فضا های خانه ها بگذارد. روش های زیادی وجود دارد که می تواند باعث ایجاد تغییر در فضا و حس و حال آپارتمان ما شود که به این راهکار ها بازسازی ساختمان گفته می شود.
ولی واژه نوسازی ساختمان به معنای تعمیرات کامل یک خانه یا یک ساختمان قدیمی می باشد که در فرآیند و خدمات نوسازی تلاش می شود تا در ظاهر و باطن ساختمان حداکثر تغییرات ایجاد شود و هدف از نوسازی در ساختمان ها تبدیل کردن یک بنای فرسوده به بنایی نو و زیبا می باشد در صورتیکه هدف از بازسازی ساختمان ها افزایش پایداری در آن ها می باشد.

تیم فنی و مهندسی ایمن تیک با برنامه‌ ریزی‌ های دقیق، مهارت، دانش کافی و توانایی بالا با توجه به قدمت ساختمان ها، سلیقه و بودجه کارفرما اقدام به بازسازی و نوسازی خانه ها و منازل مسکونی نموده و محیطی ایده‌ آل برای زندگی شهروندان به وجود می آورند. شما برای بازسازی یا نوسازی ساختمان خود به یک مجری مطمئن و خبره نیازمند هستید که ما در ایمن تیک با پشتوانه سال‌ ها تجربه و کادر مجرب خود می‌ توانیم پروژه شما را در چهار چوب قوانین و مقررات به بهترین شکل ممکن اجرا نماییم.

جهت مشاوره، دریافت خدمات و انجام بازسازی و نوسازی ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت