ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

هوشمند سازی سیستم های پرده برقی

خدمات هوشمند و بهینه سازی انرژی

هوشمند سازی سیستم های پرده برقی

پرده ها یکی از وسایلی هستند که از بیرون خانه قابل مشاهده می باشند. با استفاده از هوشمند سازی به راحتی می توان انواع مدل های پرده برقی را با روش های مختلف در منازل و ساختمان ها کنترل و باز و بسته نمود. هنگامی که افراد و ساکنین در مسافرت باشند، می توانند با استفاده از هوشمند سازی سیستم های پرده برقی و تنظیم زمان باز و بسته شدن پرده ها تا حدی امنیت منزلشان را افزایش دهند. این کار آن ها باعث می‌ شود از بیرون خانه به نظر برسد که کسی داخل هست و پرده‌ ها را باز و بسته می کند. همچنین خیلی حس فوق العاده ای است که با نصب نرم افزاری روی گوشی موبایل وقتی که وارد خانه می شوید به صورت هوشمند و خودکار پرده ها کنار بروند و یا زمانی که در خانه نیستید از راه دور پرده های خانه خود را کنترل کنید.

پرده های هوشمند، پرده های عجیب و غریبی نیستند در واقع تمام پرده های موجود روی پنجره های منازل می توانند هوشمند شوند. فقط به جای چوب پرده های معمولی، باید موتور و ریل های مخصوصی را نصب کرد و پس از آن می توان با دستگاه کنترل یا حتی گوشی موبایل پرده ها را باز و بسته نمود و یا به آن ها برنامه داد تا در زمان های دلخواه بصورت خودکار باز و بسته شوند.

هوشمند سازی پرده های برقی می تواند میزان نور ورودی و تاثیرات دمایی در منازل را تنظیم کند به طوریکه پس از برنامه ریزی، واحد کنترل سیستم در زمان‌ های تعیین شده به موتورها دستور حرکت می‌ دهد. مثلا می‌ توان تعیین کرد که بعد از طلوع خورشید پرده‌ ها باز شوند و هنگام غروب خورشید کشیده شوند و این یکی از امکانات بسیار عالی پرده‌ های هوشمند می باشد و امکان دیگر این است که می توان سیستم پرده هوشمند را با دیگر وسیله های هوشمند منازل، مانند سیستم های گرمایشی، سیستم های روشنایی و … تطبیق داد که نتیجه این هارمونی و هماهنگی ایجاد شده در منازل، موجب افزایش احساس آرامش در افراد و ساکنین و تا حد زیادی صرفه جویی در مصرف انرژی خواهد شد.

ما در مجموعه ایمن تیک با بکارگیری مهندسین و تکنسین های خبره و با تجربه و دارای دانش کافی آماده انجام این امر مهم در راستای رفاه و آسایش افراد و ساکنین ساختمان ها هستیم. 

جهت مشاوره، دریافت خدمات و هوشمند سازی سیستم های پرده برقی ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.


 

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت