ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

تعرفه طرح کارشناسی ساختمان در تهران

تعرفه طرح کارشناسی ساختمان

در اکثر مواقع در زمان تحویل واحد ها با هر نوع کاربری بین تحویل دهنده و تحویل گیرنده که معمولا  یا خریدار / فروشنده و یا مالک / مستاجر میباشند ، طرفین از شرایط و سلامت امکانات و نوع لوازم و تجهیزات فنی و یا تاسیسات به کار رفته در ساختمان ، آگاهی کافی را ندارند و این امر موجب اختلاف نظر بین آنها میگردد . 

از این رو ایمن تیک با راه اندازی این امکان برای اولین بار در سطح کشور به این اختلافات پایان داده و هر یک از طرفین و یا مشاورین محترم املاک میتواند با اخذ نظر کارشناسی از ایمن تیک و ضمیمه نمودن به قرارداد منعقده ، این موضوعات را برای همیشه پایان دهند . 

با پرداخت هزینه و ثبت درخواست کارشناس ، یک گواهی کارشناسی رسمی ممهور به مهر و هولوگرام ایمن تیک توسط بازرسین فنی ایمن تیک تهیه و مطابق موارد و مشخصات اعلامی در آن ، واحد مد نظر تحویل داده و یا بالعکس تحویل گرفته و برای همیشه از پرداخت ضرر و زیان های احتمالی در این خصوص برای طرفین جلوگیری میشود . 

خاطر نشان میگردد گواهی های صادر شده در سامانه مدیریت یکپارچه خدمات فنی و ایمنی ساختمان ثبت و اصالت آن ها در سامانه مذکور قابل پیگیری میباشد . 

ردیف لیست امکانات پکیج پکیج کارشناسی
1 بازدید وضعیت تاسیسات مکانیکی (شیرآلات-روشویی ها-توالت فرنگی-فلاشتانک-وان و جکوزی)
2 بازدید وضعیت تجهیزات آشپزخانه ( کابینت ها - سینک ظرفشویی- هود - اجاق گاز - فر یا ماکروفر)
3 بازدید وضعیت و ثبت کارکرد انشعابات مصرفی ( کنتور آب - برق - گاز - تلفن)
4 بازدید وضعیت تاسیسات و تجهیزات برقی (کلید و پریزها - فیوز ها- آیفون - روشنایی و لامپ ها - هواکش ها)
5 بازدید وضعیت تاسیسات سرمایشی و گرمایشی (کولرآبی یا گازی - داکت اسپیلت و چیلر - موتورخانه - پکیج و رادیاتور - شومینه - آبگرمکن)
6 بازدید وضعیت درب و پنجره ها ( درب ورودی - درب کمد های دیواری - درب اتاق ها - درب سرویس ها - پنجره و شیشه ها)
7 بازدید وضعیت ظاهری ( نقاشی سقف و دیوار- کاغذ دیواری - پارکت و کفپوش - موکت - کاشی و سرامیک)
* هزینه کارشناسی هر واحد 500000 تومان
* خرید پکیج خرید پکیج کارشناسی

نکته :

با توجه به سوابق ارزشمند و رزومه کامل ایمن تیک در حوزه های عمرانی ، بازسازی و نوسازی ، فروش لوازم و تجهیزات ، تعمیر و نگهداری ساختمان ها  با درخواست هر یک از طرفین ، ایمن تیک امکان رفع کلیه ایرادات و خرابی ها را مطابق با گواهی کارشناسی انجام گرفته با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت فراهم نموده است .

در این صورت کلیه اقدامات توسط پرسنل رسمی و حرفه ای ایمن تیک انجام و در پایان گواهی کارشناسی مجدد ، بدون دریافت هزینه کارشناسی صادر میگردد . 

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت