ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

طرح همیار مدیر ساختمان

طرح همیار مدیر ساختمان

در این متن قصد داریم طرح همیار مدیر ساختمان ایمن تیک را به مدیران ساختمان معرفی نماییم:

طرح همیار مدیر ساختمان یکی از طرحهای ایمن تیک میباشد که بار بزرگی را از روی دوش مدیر ساختمان بر میدارد. و مشکلات عدیده و دغدغه های مدیر ساختمان را کم میکند. و همچنین باعث میشود مدیر ساختمان به همراه دیگر اعضاء ساختمان، زندگی توام با رفاه و آسایش را درساختمانی ایده آل تجربه نماید.

ما میدانیم تمام مسئولیت ساختمان، از ساده ترین کارها تا رفع سایر مشکلات بر عهده شما مدیر ساختمان عزیز هست. و همیشه درگیر رسیدگی به قبوض آب، برق و گاز یا شارژ ساختمان و یا تعمیر تاسیسات و سیستمهای فنی و ایمنی هستید.

با وجود ایمن تیک دیگر نگران نباشید، و با خدمات بی نظیر طرح همیار مدیر ساختمان ایمن تیک تمام دغدغه شما برطرف خواهد شد.

طرح همیار مدیر ساختمان به منظور رصد خطرات و شـناخت نقاط حساس هر ساختـمان شکل گرفته. که برای بالا بردن کیفیت و افـزایش طول عمر و اثر بخشی ساختـمانهای در حال بهره برداری مثمر ثمر خواهد بود.

در این طرح با بازرسی فنی و کنترلی و اتکا به خلاقیت، نوآوری، دانش، قانون مداری از تکنولوژی و ابزار دقیق مهندسی کمک میگیریم. که در نتیجه سطح ایمنی ساختمانهای در حال بهره برداری ارتقا خواهد یافت. و با دیگر خدمات مدیریتی و آموزشی، رضایت و رفاه مدیران محترم ساختمانها هر چه بیشتر جلب میگردد.

در ایمن تیک یک ساختار برنامه ریزی شده به منظور افزایش ایمنی و کاهش و جلوگیری از حوادث ناگوار در ساختمانها مانند برق گرفتگی، سقوط از ارتفاع، حریق، نشت گاز، انفجار، خفگی و ... ایجاد کرده ایم.

در طرح همیار مدیر ساختمان تمامی امکانات، تاسیسات و تجهیزات ایمنی و فنی از درب ورودی ساختمان تا پشت بام تحت کنترل و بازرسی قرار میگیرند.

مزایای طرح همیار مدیر ساختمان ایمن تیک

شما مدیر ساختمان عزیز علاوه بر هزینه مکرر که بابت تعمیرات احتمالی دارید، معمولا نسبت به سلامت حرفه ای و اخلاقی افراد سرویسکار هیج گونه اطلاعی ندارید. و این باعث صرف هزینه بیشتر و هدر رفت زمان و انرژی شما میشود.

ایمن تیک با ارائه طرح همیار مدیر ساختمان این کار رو برای مدیران عزیز راحت نموده. و با ایجاد یک تیم متعهد و متخصص، به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به همه نیازهای شماست.

طرح همیار مدیر ساختمان ایمن تیک با حساسیت بالا بر اساس بازرسی دوره ای و منظم میباشد. و در راستای ایجاد آرامش و آسایش، ایمنی و امنیت ساکنین و مدیران ساختمان به منظور کاهش دغدغه آنان طراحی شده است.

ایمن تیک طی قراردادی که با ساختمان شما منعقد میکند، از آن بازدید دوره ای مینماید. و با خدمات تعمیر و نگهداری که انجام میدهد باعث میشود از طرفی حوادث و خرابی و هزینه تعمیر و نگهداری از ساختمان شما کاسته شود. و از طرف دیگر، عمر ساختمان و تجهیزات و تاسیسات آن افزایش پیدا کند.

در این بازدید که هر سه ماه یکبار انجام میشود، کارشناسان فنی ایمن تیک از درب ورودی ساختمان تا پشت بام را بررسی میکنند. و تمام مشکلات را شناسایی و رفع عیب خواهند کرد.

و اگر بین زمان دوره بازدیدها هم مشکلی برای شما پیش بیاد فقط کافیست در پنل کاربری ساختمان خود، یه درخواست ثبت کنید تا کارشناسان ایمن تیک فورا به محل شما اعزام شوند و مشکل را رفع کنند.

مشاهده تعرفه و خرید طرح 

سامانه مدیریت یکپارچه کنترل فنی و ایمنی (IMENTIK - PANEL)

یک سامانه و پلتفرم جامع آنلاین چند سویه بوده و امکانی مهم را شکل داده. تا تمامی شهروندان بتوانند درخواستهای بازدید فنی، ایمنی و مشکلات ساختمان یا سازمان خود را در پنل کاربری مربوطه ثبت نمایند.

ایمن تیک با ایجاد یک پلتفرم چند سویه امکانات بسیار ایده آل و کاربر پسند را برای تمامی شهروندان فراهم نموده است. که فقط کافیست ثبت درخواست اولیه از سوی شهروندان در این سامانه ثبت گردد.

در این راستا تیم پشتیبانی سامانه، درخواست خدمات از طرف کاربر را مشاهده میکنند و به کارشناسان تیم عملیاتی شهر مورد نظر اعلام مینمایند. و کارشناسان فوق اقدامات لازم در خصوص موضوع درخواستی کاربران را انجام و گزارش مربوطه را در سامانه جهت مشاهده و اطلاع کاربران ثبت خواهند کرد.

قابل توجه میباشد که کلیه فرآیند از شروع تا پایان کار در پنل کاربری توسط تیم پشتیبانی، کاربران و کارشناسان قابلیت رسیدگی و پیگیری دارد.

همچنین در پنل کاربری ساختمان شما کلیه سوابق لوازم مصرفی، گزارشات بازدید، صورت جلسات و صورت حسابهای مالی ثبت شده و در هر ساعت از شبانه روز میتوانید به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

مشخصات فنی سامانه

1- برنامه نویسی تحت وب.

2- دارای رویکرد کاربر محور و به صورت پلتفرم چند سویه.

3- قابلیت دسترسی از طریق کامپیوتر، تبلت و تلفن همراه.

4- دارای سرور اختصاصی.

5- دارای دسترسی تیم پشتیبانی جهت مانیتورینگ درخواستها و ارجاع به کارشناسان مربوطه.

6- خدمت رسانی با عملکرد 7/24 بصورت شیفت فعال.

7- دارای دسترسی مدیران یا نمایندگان ساختمانهای مسکونی، تجاری، صنعتی و اداری جهت ثبت درخواست و پیگیری سفارشات و یا مشاهده وضعیت ایمنی در ساختمان.

8- دارای دسترسی کارشناسان فنی و عملیاتی جهت اطلاع و اقدامات لازم در راستای درخواستهای ارجاع شده و ثبت گزارشهای مورد نظر.

9- دارای قابلیت گزارش گیری در خصوص سوایق بازدیدها، صورتجلسات، صورت هزینه ها و لوازم مصرفی.

سامانه مدیریت یکپارچه کنترل فنی و ایمنی شرکت ایمن تیک، کمک شایانی به مدیر ساختمان نموده و بار مهمی از دوش او بر میدارد. و این امکان را به مدیر میدهد که به همراه دیگر ساکنین ساختمان در رفاه و آسایش بدون دغدغه خاطر زندگی آرامی داشته باشد.

معرفی طرح همیار مدیر ساختمان ایمن تیک

هر ساختمان، محلی برای زندگی و یا کسب درآمد افراد و ساکنان آن بوده و یک سرمایه ملی میباشد. بحث ایمنی در ساختمان یک ضرورت جدیست که باید مد نظر تمام ساکنین و مدیران قرار بگیرد.

نداشتن یک برنامه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه یا عدم کنترل و انجام بازرسی‌ ادواری از تاسیسات برقی، مکانیکی و ایمنی ساختمان خطرناک میباشد. و ممکنه ساختمان را در اثر عوامل ناشی از شرایط جوی و خطرات طبیعی دچار فرسودگی زودرس نماید. این عوامل عبارتند از: زلزله، سیل، طوفان و یا قصور در نگهداری و بهره برداری نامناسب از تاسیسات و تجهیزات.

شرکت ماندگار بنای شمس طاها به شماره ثبت 37608 میباشد. که با نام تجاری " ایمن تیک " در راستای کنترل وضعیت فنی و ایمنی ساختمانها، اقدام به ایجاد طرح ایمن تیک نموده است.

ایمن تیک با کاهش ضریب بـروز خسارات احتمالی و حوادث ناگوار گامی بلند در ایمنی ساختمانها طی نموده. و با ارائه مشاوره و آموزش نکات مهم به ساکنین و مدیران ساختمان از هزینه تعمیرات و مصارف انرژی خواهد کاست. ما در ایمن تیک از ابزار دقیق مهندسی نوین و تخصص تیمهای فنی و کارشناسان خبره استفاده و بهره گرفته ایم. و تمامی امکانات، تاسیسات و تجهیزات ایمنی ساختمان را تحت کنترل و بازرسی قرار میدهیم.

 

مشاهده تعرفه و خرید طرح 

خدمات طرح همیار مدیر ساختمان ایمن تیک

در طرح همیار مدیر ساختمان، ایمن تیک محیطی خاص و حرفه ای ایجاد نموده که دسترسی به آن سریع و آسان میباشد. و با سرلوحه قرار دادن صداقت و دقت در کار و ارائه خدمات فنی و ایمنی متنوع و مطلوب همراه میباشد. ایمن تیک توسط افراد ماهر و مجرب در راستای صرفه جویی در زمان، تمام امور مورد نیاز و فنی ساختمان شما را انجام خواهد داد. و به منظور کم کردن خسارات و دغدغه مدیران و ساکنان محترم تلاش مینماید.

به عنوان مثال سیستمهای اعلام و اطفاء حریق، وضعیت سیستم ارت و تابلوهای برقی، وضعیت دودکشها و سیستمهای تهویه، وسایل گازسوز، وضعیت استحکام نرده و حفاظهای ایمنی، کیفیت آب مصرفی و مخازن، وضعیت لغزندگی سطوح تردد در ساختمان و کلی مورد دیگر از درب ورودی تا پشت بام مطابق چک لیستهای موجود در سامانه توسط کارشناسان مربوطه تحت کنترل و بازرسی قرار میگیرند.

در روز بازدید مشکلات فنی و خرابی سیستمهای ایمنی شناسایی شده و در همان روز با موافقت متقاضی رفع عیب میگردند. سپس گزارشهای مربوطه به صورت آنلاین در پنل کاربری مربوط به آن ساختمان یا سازمان در سامانه مدیریت یکپارچه کنترل فنی و ایمنی ساختمان ایمن تیک قرار میگیرد.

در طرح همیار مدیر ساختمان کارشناسان ایمن تیک اقدام به آموزش بهره برداران و ساکنین در خصوص نحوه کارکرد تجهیزات ایمنی موجود در ساختمانها مینمایند. و به مدیران و ساکنین ساختمان به صورت آنلاین و حضوری مشاوره لازم و راهکار مناسب در خصوص بهینه سازی مصرف انرژی ارائه خواهند داد.

با توجه به مواردی که تا کنون مطالعه فرمودید، در این بخش ایمن تیک خدمات متنوع خود را معرفی مینماید. هر یک از این خدمات، خود شامل خدمات مهم و کاربردی دیگری هستند.

1- خدمات کنترل و بازرسی

عدم کنترل و انجام بازرسی‌ ادواری از تاسیسات برقی، مکانیکی و سیستم ایمنی، ساختمان شما را توسط عواملی فرسوده خواهد کرد. و این عوامل ناشی از شرایط جوی و خطرات طبیعی مانند زلزله، سیل، طوفان و غیره میباشند. و همچنین قصور در نگهداری مناسب، باعث از دست دادن عملکرد صحیح تاسیسات و تجهیزات ساختمان و کارایی آنها خواهد شد.

بنابراین شما برای نگهداری از ساختمان و اجزای آن نیاز به انجام اقدامات اصولی دارید. که این اقدامات در راستای مبحث 22 مقررات ملی ساختمان و آخرین ضوابط سازمان آتش نشانی میباشند. که در نهایت علاوه بر افزایش طول عمر مفید ساختمان، امنیت، ایمنی، بهداشت، رفاه و آسایش ساکنان نیز فراهم میشود.

از این رو مدیر ساختمان بایستی تیم متخصص و فنی مورد تایید انتخاب نماید. تا با بازرسی ادواری و کنترل بخشهای تاسیساتی و ایمنی نواقص و معایب بوجود آمده را رفع کنند.

ما در ایمن تیک اقدام به ایجاد یک برنامه کنترل و بازرسی پیوسته نموده ایم. و این خطرات و نقاط حساس هر ساختمان یا سازمان با هر نوع کاربری را رصد و شناسایی میکنیم.

نباید تصور کنیم که حادثه فقط برای دیگران اتفاق می افتد

موارد خدمات کنترل و بازرسی ایمن تیک

بررسی وضعیت سیستم ارت ساختمان  بررسی تابلو برق و سیستم برق ساختمان  بررسی دودبندی راه پله ها و مشاعات  کنترل درجه های فشار، دما و شیر تخلیه  بررسی وضعیت مصرف انرژی ساختمان
بررسی جعبه کمک های اولیه ساختمان  بررسی آلودگی هوای محیط ساختمان  بررسی سطوح تردد افراد و خودروها  کنترل ایمنی راه های خروج اضطراری بررسی زنگ زدگی سطوح فلزی و لوله ها
بررسی تابلوهای هشدار و علائم ایمنی  نشت یابی تجهیزات گاز سوز ساختمان  بررسی مسیر دودکش ها و کلاهک آن ها  بررسی سیستم روشنایی اضطراری بازرسی سیستم اعلام و اطفاء حریق
بررسی مقاومت چاه ارت ساختمان  بررسی مخازن و آب مصرفی ساختمان   بررسی استحکام نرده و حفاظ های ایمنی   بررسی کیفیت آب استخر و جکوزی  

 

2- خدمات مشاوره و آموزشی

رعایت اصول فنی و ایمنی در ساختمان همواره بعنوان یکی از دغدغه های مدیران و ساکنان ساختمان بوده و هست. با توجه به کثرت حوادث ناشی در ساختمانها، در این زمینه دستورالعمل های فنی و ایمنی فراوانی از طرف مراجع ذیصلاح تبیین و تدوین گردیده. که میتوانند نقش تعیین کننده ای در کاهش خسارات و حفظ مال و جان اعضاء ساختمان شما داشته باشند.

ایمنی شما اولین اولویت ایمن تیک است

با وجود آنکه مدیر ساختمان مسئولیت اصلی در زمینه ایمنی ساختمان را دارد اما ساکنان و دیگران نیز باید بتوانند در هر زمانی نقش اساسی را در پروسه ایمنی و بهداشت ایفا کنند. حوادث در ساختمانها خسارات مستقیم و غیر مستقیم فراوانی در روند زندگی انسانها ایجاد میکنند. و همچنین آثار سوء اجتماعی بسیار مهمی برای جامعه به همراه دارند.

مشکلات ایمنی، فنی و حوادثی که در ساختمان رخ میدهد نتیجه عدم آشنایی و آموزش مدیران و ساکنان در خصوص مسائل ایمنی ساختمان است. مسئولیت تامین ایمنی و بهداشت و حفاظت از محیط زیست ساختمان بر اساس مفاد قوانین و مقررات مصوب بر عهده مدیر ساختمان میباشد. دیگران و سایرین نیز به تناسب و بر اساس ضوابط، دارای وظایفی هستند که همگی باید آموزشهای لازم در این زمینه را فرا بگیرند.

عدم آشنایی مدیران با مسئولیت و وظایف خود در زمینه ایمنی در صورتیست که قانون، تامین ایمنی ساختمان را بر عهده مدیر یا مدیران گذاشته

موارد خدمات مشاوره و آموزشی ایمن تیک

آموزش زمان شارژ کپسول آتش نشانی آموزش ساکنین برای مواجهه با خطرات آموزش نحوه استفاده از کپسول گاز CO2 تدوین دستورالعمل اجرائی و بهداشتی
آموزش نحوه کارکرد سیستم اطفاء حریق تهیه نقشه ایمنی و راه خروج اضطراری آموزش نحوه استفاده از کپسول پودروگاز تعیین محل تجمع ایمن در ساختمان
آموزش نحوه کارکرد سیستم اعلام حریق ارائه راهکارهای افزایش امنیت ساختمان آموزش انتخاب کپسول متناسب با حریق  

 

3- خدمات تعمیر و نگهداری

تاسیسات و تجهیزات فنی و ایمنی موجود در ساختمان از دو جهت دارای اهمیت هستند. اول اینکه بخش عمده ای از سرمایه هر ساختمان یا سازمان را تشکیل میدهند. دوم اینکه رابطه مستقیمی با آرامش و آسایش افراد دارند. بر این اساس برای حفظ سرمایه ساختمانها و اطمینان از عملکرد صحـیح آنها باید یک برنامه پشـتیبانی مدون داشته باشیم.

این برنامه را ما در ایمن تیک، برای شما به خوبی تدوین کرده ایم

یکی از اهداف ایمن تیک، تعمیر و نگهداری صحیح و پشتیبانی فنی از تاسیسات و تجهیزات ساختمان بر مبنای مقررات و استانداردهای موجود می باشد. و همواره از ظرفیت پرسنل متخصص و کارشناسان مجرب به همراه ابزار دقیق مهندسی روز دنیا استفاده میکند.

پس از نصب صحیح تاسیسات و سیستمها در ساختمان، نگهداری و تعمیرات و بازدید دوره ای از آنها خیلی مهم بوده. و آگاهی از آماده به کار بودن آنها نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. نتیجه مورد انتظار از خدمات تعمیر و نگهداری، ایجاد آمادگی و حفظ قابلیت، تداوم و استمرار عملیاتی بودن تجهیزات در زمان حوادث احتمالی خواهد بود.

به عنوان مثال کلیه تاسیسات اعلام و اطفاء حریق باید در لحظه وقوع حادثه به درستی عمل کنند تا از جان و مال انسانها محافظت کنند. از سیستمی که برای مدت مدیدی بازرسی، تعمیر و نگهداری نشده و شاید دارای ایرادی باشد نمی توان انتظار زیادی داشت.

هدف از اجرای خدمات تعمیر و نگهداری

 هدف ما جلوگیری از خطرات احتمالی و کاهش هزینه های تعمیرات و افزایش طول عمر تجهیزات و در نهایت ایجاد آرامش و آسایش  شماست

موارد خدمات تعمیر و نگهداری ایمن تیک

تعمیر و نگهداری از سیستم های برقی  ایجاد پرونده سوابق تعمیرات ساختمان  تعمیر و نگهداری از تاسیسات تهویه هوا تعمیر و نگهداری از تاسیسات گازرسانی
تعمیر و نگهداری از تجهیزات اعلام حریق  تعمیر و نگهداری از تجهیزات اطفاء حریق  تعمیر و نگهداری از تاسیسات سرمایشی تعمیر و نگهداری از تاسیسات الکتریکی
تعمیر و نگهداری از تاسیسات گرمایشی  تعمیر و کنترل تاسیسات آب و فاضلاب   تعمیر و نگهداری از سیستم های روشنایی   

 

4- خدمات ویژه و رفاهی

امروزه نیاز انسانها دستخوش تغییرات زیادی شده و سبک زندگی آنها نیز متفاوت از قبل گردیده. ما در ایمن تیک بسیاری از این نیازها را شناسایی کرده و در غالب خدمات متنوع به ساکنین ساختمانها و سازمانها ارائه میدهیم.

هدف ایمن تیک از ارائه خدمات ویژه و رفاهی در کنار دیگر خدمات فنی و ایمنی، این است که ساکنین ساختمانها خدمات متفاوت و متنوعی دریافت کنند. و نیاز به مراجعه به شرکت ها و افراد مختلف و متفرقه که طبیعتا هیچکونه شناختی بر سلامت اخلاقی و مهارت حرفه ای آنها ندارند، نداشته باشند و با خیالی راحت خدمات جامع و مورد نیاز خود را از ایمن تیک دریافت نمایند.

خدمات ویژه و رفاهی (VIP) ایمن تیک در حوزه های زیر است. امور حقوقی ساکنان و اعضاء، مدیریت هزینه های مالی، خدمات هتلینگ، نگهداری فضای سبز، تامین و آموزش نیروهای مورد نیاز ساختمان و یا سازمانها، خدمات تعمیر و شستشوی نمای ساختمانها، خدمات نگهداری از استخرها و دستگاههای تصفیه آب، بازسازی و نوسازی منازل و ده ها مورد دیگر که میتوانید در زیر با انواع مختلف این خدمات، بیشتر آشنا شوید.

موارد خدمات ویژه و رفاهی ایمن تیک

انجام شستشو و نظافت نمای ساختمان  تنظیم اساسنامه و منشور آپارتمان نشینی   ارائه خدمات ویژه و خاص هتلینگ تعمیر و نگهداری از دستگاه تصفیه آب
نگهداری فضای سبز و محوطه ساختمان  خدمات حقوقی و حل اختلاف ساکنین  چیدمان اصولی و ایمن وسایل ساختمان  خدمات بازسازی و نوسازی خانه شما
پشتیبانی از سیستم هوشمند ساختمان  مدیریت شارژ و هزینه های ساختمان   تور مجازی 3 بعدی املاک و مستغلات  
برگزاری مجمع عمومی سالیانه ساختمان  جذب، آموزش و مدیریت نیروی انسانی  خدمات انجام تعمیرات نمای ساختمان  

 

5- خدمات هوشمند و بهینه سازی انرژی

همواره یکی از دغدغه های مهم و اصلی کشورهای جهان کاهش ذخایر انرژی در سطح کره زمین بوده و هست. برای کاهش مصرف انرژی در ساختمانهای در حال ساخت میتوان از روشهای زیادی استفاده نمود. به عنوان مثال از عایقهای مناسب و بهره مندی از تکنولوژیهای نوین و مصالح استاندارد و ده ها مورد دیگر میشود کمک گرفت.

ولی برای ساختمانهای در حال بهره برداری که تعداد زیادی در کشور موجود هستند، موضوع کمی متفاوت تر میباشد. و بایستی در ابتدا یک برنامه هدفمند برای صرفه جویی در مصرف انرژی تدوین نمود.

نگرش جوامع از ابتدای قرن حاضر تاکنون نسبت به تامین آسایش انسان و مصرف انرژی در داخل ساختمانها دستخوش تغییرات چشمگیری بوده است. اکنون باید از تجهیزات مختلف هوشمندسازی سیستمها، تاسیسات در ساختمانها و برنامه ریزی صحیح کمک گرفته و آنها را با تجهیزات سنتی و پر مصرف جایگزین نماییم. همچنین بایستی بتوانیم با ارائه آموزش و اصلاح الگوهای مصرف به بهینه نمودن مصرف انرژی دست پیدا کنیم.

اهمیت موضوع بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان را می توان از دو زاویه نگاه کرد: یکی حفظ منابع انرژی برای آینده فرزندانمون و نیز نگهداری از محیط زیست و دیگری برای کاهش هزینه های مالی و کمک به اقتصاد خانواده.

به این منظور در ایمن تیک با توجه به وضعیت هر یک از ساختمانها و با بررسی کامل تجهیزات و تاسیسات موجود، راهکارهایی برای کاهش مصرف انرژی پیشنهاد میشود که با اجرای آن ها 30 تا 50 درصد از مصرف انرژی در ساختمانها کاهش می یابد.

موارد خدمات هوشمند و بهینه سازی انرژی ایمن تیک

ارائه راهکارهای بهینه سازی مصرف برق  هوشمند سازی سیستم های سرمایشی   هوشمند سازی سیستم های روشنایی تعمیر و نگهداری از دستگاه تصفیه آب
ارائه راهکارهای بهینه سازی مصرف آب  هوشمند سازی سیستم های گرمایشی  هوشمند سازی سیستم های پرده برقی خدمات بازسازی و نوسازی خانه شما
ارائه راهکارهای بهینه سازی مصرف گاز  هوشمند سازی سیستم استخر و جکوزی  هوشمند سازی سیستم صوتی و تصویری  

 

چک لیست های ایمنی و فنی ایمن تیک

کارشناسان فنی و ایمنی شرکت ایمن تیک در قالب چندین چک لیست تخصصی تمام موارد و آیتمها را در ساختمان، مورد بررسی و کنترل قرار میدهند:

چک لیست استخر و جکوزی چک لیست آموزش و دستورالعمل های ایمنی چک لیست راه پله ها و رایزرها چک لیست نمای ساختمان چک لیست واحدهای مسکونی
چک لیست انبارها چک لیست پارکینگ ها و حیاط چک لیست لابی و راهروها چک لیست واحدهای تجاری  
چک لیست آسانسور و اتاق آسانسور چک لیست پشت بام چک لیست موتورخانه چک لیست واحدهای سرایداری  

 

مدیران ساختمان و کلیه شهروندان میتوانند با مراجعه به سایت ایمن تیک و یا تماس با شرکت در راستای رفاه و آسایش خود و اعضای خانواده خود از کلیه خدمات ما بهره مند شوند و ساختمانی بی دغدغه و ایده آل را تجربه کنند.

از این به بعد رفع تمام دغدغه ها در کل ساختمانتان با ماست، جهت دریافت اطلاعات بیشتر و بهره مندی از بازدید اولیه رایگان ثبت درخواست نمایید.

 

مشاهده تعرفه و خرید طرح 

جهت آشنایی و بهره مندی از خدمات طرح همیار ایمنی ساختمان اینجا کلیک نمایید . 

       

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت