ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

بررسی مقاومت چاه ارت ساختمان

خدمات کنترل و بازرسی

بررسی مقاومت چاه ارت ساختمان

برای انجام سیستم ارت در ساختمان ها لازم است که چاه ارت و متعلقات آن در ساختمان با مقاومت حداکثر ۲ اهم اجرا و عملیاتی شود. به دلیل کاهش حوادث برق‌ گرفتگی خانگی و صنعتی توسط سیستم ارت ساختمان، لزوم استفاده از آن و بازرسی های به موقع و دوره ای از این سیستم و بررسی مقاومت چاه ارت ساختمان اهمیت ویژه ای پیدا می کند.
بر اساس قوانین و مقررات ملی ساختمان لازم است بازرسی فنی و تست چاه ارت ساختمان ها به صورت دوره ای انجام و مقاومت آن اندازه گیری شود و اگر تغییرات قابل ملاحظه ای در مقاومت الکتریکی چاه ارت مشاهده شد، باید نسبت به توسعه سیستم اتصال زمین با احداث الکترود های جدید اقدام نمود.

تیم فنی و متخصص ایمن تیک در بازدیدهای دوره ای و پیوسته از ساختمان شما، با ابزار حرفه ای و مدرن چاه ارت موجود را بررسی و مقاومت الکتریکی آن را اندازه گیری نموده که در این آزمایش موارد و اقدامات زیر را انجام می دهند:
1- بررسی نوع خاک چاه ارت
2- بررسی مقاومت الکتریکی چاه و مقاومت بین الکترود و خاک مجاور
3- بررسی شینه بالای چاه و نوع الکترود و اتصال بدنه هادی های مجاور
4- بررسی وجود لوله پلاستیکی داخل چاه به منظور ریختن آب در چاه
5- بررسی خوردگی قطعات موجود در چاه ارت
و اگر ساختمانی فاقد چاه ارت و سیستم ارت باشد، تیم فنی و متخصص ایمن تیک توانایی آن را دارد که بصورت علمی و کارآمد آن را اجرا نموده تا محیطی امن و ایمن برای زندگی افراد ایجاد نماید و از وقوع خطرات برق گرفتگی و آسیب به افراد و دستگاه ها جلوگیری کند. 

جهت مشاوره، دریافت خدمات و بررسی عملکرد و آزمایش مقاومت چاه ارت ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.
 

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت