ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

تعمیر و نگهداری از سیستم های برقی

خدمات تعمیر و نگهداری

تعمیر و نگهداری از سیستم های برقی

برق و سیستم های برقی یکی از بزرگترین اختراعات بشر است که تمام تکنولوژی های موجود را پشتیبانی می کنند و این یعنی زندگی بدون برق یک امر نشدنی است. با توجه به رشد سریع جمعیت و افزایش ساخت و ساز نیاز به خدمات برق ساختمان ها نیز افزایش چشمگیری داشته و راه اندازی، تعمیر و نگهداری از سیستم های برقی مورد توجه همگان قرار گرفته است.

با توجه به خطرات فراوان در حوزه برق ساختمان، بهتر است از مراکز معتبر و دارای تخصص برای رفع مشکلات برقی ساختمان خود مشاوره و کمک بگیرید چرا که گاهی یک کار کوچک می تواند خطرات بزرگی به دنبال داشته باشد.

تأسیسات برق ساختمان مجموعه ای از تجهیزات الکتریکی برای تامین برق ساختمان می باشد. تامین روشنایی ساختمان و محل زندگی با استفاده از تأسیسات برق ساختمان امکان پذیر می باشد. طراحی و پشتیبانی از برق ساختمان دارای اصول ایمنی خاص خود می باشد که رعایت کلیه این اصول ضروری می باشد.

برق کشی ساختمان باید به صورتی طراحی و اجرا شود که از ایمنی کامل برخوردار باشد و حداکثر استفاده، راحتی و رفاه را برای ساکنان خانه تامین کند. افراد و ساکنان باید به سهولت بتوانند چراغ ها را روشن یا خاموش کنند، بدون اینکه لازم شود در تاریکی به زحمت دنبال کلیدها بگردند و یا مجبور شوند لامپ های غیر ضروری را در پشت سر خود روشن باقی بگذارند و همچنین ساکنان باید قادر باشند وسایلی مانند رادیو، تلویزیون و جارو برقی را در هر نقطه دلخواه به پریز متصل کنند بدون اینکه مجبور به استفاده از سیم های رابط بلند باشند. 

شرکت فنی مهندسی ایمن تیک دارای سابقه کار و تکنسین های مجربی می باشد که با بنیه علمی و عملی، توانایی انجام پشتیبانی از تأسیسات برقی ساختمان ها را دارا می باشند. ایمن تیک به صورت 24 ساعته در شبانه روز آماده پاسخگویی و اعزام نیروی فنی و متخصص در جهت پشتیبانی و تعمیرات سیستم های برقی ساختمان ها بوده تا مشکلات و معضلات برقی ساختمان شما برطرف گردد و بعنوان متخصص در این حوزه همواره کنار شما خواهیم بود.

جهت مشاوره، دریافت خدمات و پشتیبانی و تعمیرات سیستم های برق ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

 

 

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت