ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

هوشمند سازی سیستم صوتی و تصویری

خدمات هوشمند و بهینه سازی انرژی

هوشمند سازی سیستم صوتی و تصویری

در چند دهه گذشته، داشتن یک سیستم صوتی و تصویری یکپارچه در خانه ها برای عده بسیار کمی از افراد ممکن بود. خانه هایی که در آن ها موسیقی در همه اتاق‌ ها پخش شود، مانند خواب و رویایی برای طراحان داخلی ساختمان ها بود. اما امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی، یکپارچه کردن تجهیزات و هوشمند سازی سیستم صوتی و تصویری در خانه ها، دیگر منحصر به قشر خاصی از جامعه نیست و عده زیادی از افراد می‌ توانند در خانه های خود از موسیقی و تصویر با کیفیت بالا لذت ببرند و با بلندگوهای هوشمند به رادیو یا موسیقی مورد علاقه خود گوش دهند و یا خانه خود را تبدیل به یک سینمای خانگی کوچک کنند.
در سیستم های صوتی و تصویری هوشمند، کنترل تجهیزات صوتی و تصویری را مدیون تکنولوژی بیسیم هستیم در صورتیکه این تکنولوژی زمانی تنها برای ارتباط اینترنتی یا استفاده از تلفن همراه استفاده می‌ شد. اما امروزه کاربران این سیستم ها می توانند در هر کجای خانه خود، با کیفیت بالا صوت و ویدیو پخش کنند و با کمک یک نرم افزار، سیستم های صوتی و تصویری خانه را فعال و کنترل نمایند. پیش از آن که تکنولوژی بیسیم به طور گسترده مورد استفاده قرار بگیرد، برای استفاده از سیستم های صوتی و تصویری یکپارچه در خانه ها نیاز به نصب مقدار زیادی سیم و کابل بود، ولی در حال حاضر این دیگر یک مشکل نیست چرا که سیستم های صوتی و تصویری مانند سایر تاسیسات و تجهیزاتی که در خانه های هوشمند ارائه می‌شوند، "هوشمند" است.  
مزایای سیستم های صوتی و تصویری هوشمند خانگی خیلی بیشتر از ایجاد راحتی برای افراد است. هر چند جاذبه اصلی این سیستم ها در کاربرد آن ها می باشد، ولی مزایای آن ها از لحاظ طراحی داخلی و ایجاد ظاهری مدرن برای خانه ها و ساختمان ها نیز سودمند می باشد. بعلاوه، مانند دیگر سیستم های هوشمند در ساختمان ها، سیستم‌ های صوتی و تصویری هوشمند خانگی به واسطه امکاناتی که ارائه می دهند باعث مصرف بهینه انرژی و در نتیجه کاهش هزینه‌ های افراد خواهند شد.
ما در مجموعه ایمن تیک با بکارگیری مهندسین و تکنسین های خبره و با تجربه و دارای دانش کافی آماده انجام این امر مهم در راستای رفاه و آسایش افراد و ساکنین ساختمان ها هستیم. 

جهت مشاوره، دریافت خدمات و هوشمند سازی سیستم های صدا و تصویر ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت