ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

هوشمند سازی سیستم های کرکره برقی

خدمات هوشمند و بهینه سازی انرژی

 هوشمند سازی سیستم های کرکره برقی

اگر کمی به کرکره های نصب شده در سطح شهر و ساختمان ها دقت کنید متوجه خواهید شد که اکثرا از نوع کرکره برقی می باشند چرا که کرکره های برقی از لحاظ امنیت، راحتی و زیبایی غیر قابل مقایسه با کرکره های قدیمی می باشند. سرعت بالا و راحت باز و بسته نمودن آن ها در فروشگاه ها یا ساختمان‌ ها از دیگر مزایای هوشمند سازی سیستم های کرکره برقی می باشد؛ به طور مثال به هنگام پارک خودرو در پارکینگ ساختمان ها نیازی به پیاده شدن شخص از خودرو و باز کردن درب پارکینگ با دست نیست و به‌ راحتی و تنها با یک ریموت کنترل، می تواند آن را باز و بسته کند. کرکره های برقی یک نوع درب اتوماتیک رول شونده هستند و نمونه هوشمند این نوع درب ها با استفاده از تکنولوژی کنترل تردد و کنترل از راه دور، کار می‌ کنند. 

با پیشرفت تکنولوژی و ظهور فناوری های جدید، روز به روز بر توانایی هوشمند سازی و امنیت ساختمان ها افزوده شده و کم کم در حال تبدیل شدن به یک نیاز اساسی می باشد. با توجه به همین موضوع ساخت و استفاده از انواع کرکره برقی هوشمند در ساختمان ها مورد استقبال قرار گرفته است. قبل از ورود نسل جدید کرکره ها، حرکت دادن آن ها تنها به کمک نیروی انسانی امکان پذیر و بسیار دشوار و خسته کننده بود ولی امروزه با ورود کرکره های برقی هوشمند، باز و بسته نمودن آن ها تنها با فشردن دکمه ریموت انجام می گیرد. با توجه به آنچه گفته شد، کرکره های برقی هوشمند، بطور اتوماتیک باز و بسته و با ریموت کنترل، توسط افراد و ساکنین کنترل می شوند و علاوه بر راحتی کار، در مقابل سرقت نیز بسیار ایمن بوده و با همه شرایط محیطی و عملکردی، سازگاری دارند.

ما در مجموعه ایمن تیک با بکارگیری مهندسین و تکنسین های خبره و با تجربه و دارای دانش کافی آماده انجام این امر مهم در راستای رفاه و آسایش افراد و ساکنین ساختمان ها هستیم. 

جهت مشاوره، دریافت خدمات و هوشمند سازی سیستم های کرکره برقی ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت