ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

هوشمند سازی سیستم های سرمایشی

خدمات هوشمند و بهینه سازی انرژی

هوشمند سازی سیستم های سرمایشی

یکی از شاخه های تاسیسات مکانیکی ساختمان سیستم سرمایشی ساختمان می باشد. تاسیسات سرمایشی وظیفه ای ویژه در امر ایجاد هوای خنک و مطلوب در طول روزهای گرم تابستان ایفا می کند. تاسیسات سرمایشی از دو انرژی آب و برق به جهت تامین هوای خنک و مطلوب بهره می گیرد. عدم هوشمند سازی سیستم های سرمایشی و عدم توجه به مصرف بهینه در استفاده از سیستم های سرمایشی موجب افزایش هزینه های افراد و ساکنین و دریافت قبض های سنگین از اداره آب و برق می گردد.

هوشمند سازی سیستم سرمایشی در ساختمان، از فعالیت بیهوده آن در محیط های خالی ساختمان جلوگیری می کند و باعث صرفه جویی در مصرف آب و برق می شود. البته صرفه جویی در مصرف انرژی یکی از ابعاد هوشمند سازی سیستم سرمایشی است. از دیگر مزایای هوشمند سازی، این است که کنترل کننده مرکزی، سیستم سرمایشی را باب میل کاربر تنظیم می کند و همچنین این سیستم توسط خود کاربر از طریق تلفن همراه نیز قابل کنترل و تنظیم می باشد.
تجهیزات سرمایشی ساختمان ها شامل: فن کوئل‌ ها، کولرهای آبی، کولرهای گازی، چیلرها و هواسازها بوده که از طریق سیستم هوشمند سازی (سیستم BMS) می‌ توان آن ها را در زمان‌ های مشخص و از راه دور با توجه به نیازمان، روشن یا خاموش نمود. همچنین جالب است بدانید با هوشمند سازی می توان دمای اتاق‌ ها را به‌ صورت خودکار و هوشمند کنترل کرد و در صورت عدم حضور افراد، نسبت به خاموش نمودن تجهیزات اقدام نمود و حتی کاربر می تواند قبل از رسیدن به ساختمان خود، سیستم سرمایشی را فعال کند تا فضای خنک قبل از رسیدن او آماده باشد.

ما در مجموعه ایمن تیک با بکارگیری مهندسین و تکنسین های خبره و با تجربه و دارای دانش کافی آماده انجام این امر مهم در راستای رفاه و آسایش افراد و ساکنین ساختمان ها هستیم. 

جهت مشاوره، دریافت خدمات و هوشمند سازی تاسیسات سرمایشی ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت