ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

هوشمند سازی سیستم های گرمایشی

خدمات هوشمند و بهینه سازی انرژی

هوشمند سازی سیستم های گرمایشی

سیستم های گرمایشی از تاسیسات مکانیکی ساختمان محسوب می شوند. این سیستم ها وظیفه ایجاد گرمای مطلوب و مناسب در تمام قسمت های ساختمان را بر عهده دارند. با اجرای سیستم گرمایش هوشمند در ساختمان ها به طور مداوم هوای محیط تازه شده و آلاینده‌ های موجود و مقدار اتلاف انرژی تا حد زیادی کاهش می یابند. قابلیت برنامه ریزی از مهم ترین ویژگی های هوشمند سازی سیستم های گرمایشی می باشد، چرا که این امکان را به کاربر می دهد که متناسب با شرایط جوی و نیاز خود، روی مانیتور دمای مد نظر خود را وارد نموده که در نتیجه سیستم گرمایشی هوشمند دمای واقعی آن قسمت را به دمای دلخواه و مورد نظر کاربر تغییر خواهد داد. به طوری که با اندازه گیری دمای محیط توسط سنسورهای مختلف، روشن یا خاموش شدن بی دلیل تجهیزات گرمایشی کاهش می باید. 

عدم توجه به مصرف انرژی در تاسیسات گرمایشی ساختمان ها و نبود یک برنامه مناسب جهت صرفه جویی انرژی در آن ها، باعث خواهد شد که پول زیادی از جیب افراد و ساکنین ساختمان ها هدر برود و هزینه های هنگفتی به آن ها تحمیل شود که با هوشمند سازی تاسیسات گرمایشی، این مشکل را می توان حل نمود. در هوشمند سازی تاسیسات گرمایشی، کنترل کننده مرکزی مستقیما به سیستم های گرمایشی متصل می شود و دستورات لازم جهت قطع و یا وصل را به آن ها می دهد. اجرای هوشمند سازی تجهیزات گرمایشی در ساختمان ها باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شده، و با کنترل تاسیسات گرمایشی از طریق تلفن همراه، محیطی مناسب و دلخواه توسط کنترل کننده مرکزی تا رسیدن افراد به خانه پدید می آید.

ما در مجموعه ایمن تیک با بکارگیری مهندسین و تکنسین های خبره و با تجربه و دارای دانش کافی آماده انجام این امر مهم در راستای رفاه و آسایش افراد و ساکنین ساختمان ها هستیم. 

جهت مشاوره، دریافت خدمات و هوشمند سازی تاسیسات گرمایشی ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت