ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

ارائه راهکارهای بهینه سازی مصرف برق

خدمات هوشمند و بهینه سازی انرژی

ارائه راهکارهای بهینه سازی مصرف برق

انرژی برق یکی از منابع بسیار ارزشمند و پاک می باشد که روزانه کارهای زیادی به واسطه وجود این منبع با ارزش انجام می شود و امروزه نقش مهم و پر رنگی در زندگی انسان‌ ها دارد و تصور زندگی در دنیایی بدون برق و در تاریکی سخت و عذاب آور است. البته باید بدانیم که این انرژی کارآمد و مهم مثل انرژی های دیگر ممکن است پایانی داشته باشد یا با کمبود آن مواجه شویم. محدود بودن این منبع انرژی به چالشی جدی تبدیل شده، که با ارائه راهکارهای بهینه سازی مصرف برق برای جلوگیری از این چالش باید مصرف برق را مدیریت کرده و از آن به طور بهینه استفاده کنیم تا برای نسل های آینده امانت دار خوبی باشیم.
مدیریت مصرف برق، به مجموعه اقداماتی گفته می شود که در جهت بهبود بهره وری و ارتقاء سطح کارایی و جلوگیری از به خطر افتادن منابع آن در تمام ساختمان های مسکونی، اداری و مراکز صنعتی بایستی صورت پذیرد و هر فردی باید بتواند میزان برقی که روزانه برای لوازم الکتریکی منزل خود استفاده می کند را به شیوه های متفاوت کاهش داده و یا زمانی از برق استفاده کند که اوج مصرف نباشد تا بار اضافی به شبکه برق تحمیل نگردد. بهینه سازی مصرف برق در ساختمان ها یکی از روش هایی است که به شدت به کاهش مصرف نیروی برق در ساختمان ها کمک می کند.
کارشناسان ایمن تیک در زمینه های زیر تمام راهکارهای مصرف بهینه برق و باید و نباید های آن را به منظور کاهش هزینه های مصرفی افراد و ساکنین در ساختمان ها و در جهت افزایش سطح رفاه و آسایش آن ها ارائه می دهند:
 1) راهکار استفاده از لامپ ها و تجهیزات روشنایی کم مصرف         2) راهکار استفاده از تجهیزات روشنایی دارای تایمر و سنسور
3) راهکار مدیریت مصرف تجهیرات سرمایشی و گرمایشی             4) راهکار نحوه رنگ آمیزی محیط داخلی در ساختمان ها
5) راهکار مدیریت استفاده از نور طبیعی در روز                           6) راهکار عدم استفاده از سیم کشی های معیوب و غیر اصولی
7) راهکار مدیریت مصرف در زمان های اوج بار                           8) راهکار خرید وسایل برقی دارای برچسب انرژی A و B 
9) راهکار استفاده از پنل های خورشیدی (سولار)                         10) راهکار نحوه استفاده بهینه از وسایل برقی در منازل 

جهت مشاوره، دریافت خدمات و راهکارهای بهینه سازی مصرف برق در ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت