ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

بررسی وضعیت مصرف انرژی ساختمان

خدمات کنترل و بازرسی

بررسی وضعیت مصرف انرژی ساختمان 

ايران کشوري سرشار از نعمت‌ هاي طبيعي است. کشور ما در رتبه‌ هاي نخستين برخورداري از نفت و گاز قرار دارد اما اين وفور نعمت نبايد دليلي بر اسراف منابع و نعمت‌ هاي طبيعي شود. در سال هاي اخير با افزايش قيمت آب، برق، گاز خانگي و … مواجه هستیم. همين مسئله موجب شده که مردم با بررسی وضعیت مصرف انرژی ساختمان خود به فکر کاهش مصرف انرژي باشند تا در هزينه‌ ها صرفه‌ جويي کنند.

علاوه بر کاهش هزينه‌ ها و حفاظت از محیط زیست فعلی، مسئوليت ما در برابر آيندگان يکي ديگر از دلايلي است که بايد به فکر کاهش مصرف انرژي خانه باشيم. از طرفي بايد به اين نکته توجه کنيم که بسياري از انرژي‌ ها تمام‌ شدني هستند و سال‌ هاي طولاني زمان مي‌ برد تا باز سازي شوند و گاهي ممکن است برخي از آنان بعد از پايان ذخاير زير زميني ديگر باز توليد نشوند.

راهکارهاي زيادي براي کاهش مصرف انرژي وجود دارد. ما در ایمن تیک با به کارگيري برخي از راهکارها و روش‌ هاي صرفه‌ جويي، مي‌ توانيم کاهش مصرف انرژي در ساختمان ها را به عمل برسانيم و به دنبال آن بسياري از هزينه‌ های شما را کم کنيم.
تیم متخصص و حرفه ای ایمن تیک در راستای کاهش و بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان ها و حفظ منابع طبیعی اقدامات زیر را انجام می دهد:
1- ارائه پیشنهاد و اجرای راهکارهای صرفه جویی در مصارف آب خانگی ساختمان ها
2- ارائه پیشنهاد و اجرای روشهای صرفه جویی در آبیاری فضای سبز ساختمان ها
3- ارائه پیشنهاد و اجرای راهکارهای کاهش مصرف برق در ساختمان ها
4- ارائه پیشنهاد و اجرای روشهای صرفه جویی در مصرف گاز در ساختمان ها

جهت مشاوره، دریافت خدمات و راهکارهای بهینه سازی مصرف انرژی ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت