ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

انجام شستشو و نظافت نمای ساختمان

خدمات ویژه و رفاهی(VIP)

انجام شستشو و نظافت نمای ساختمان

در کلانشهرها و مراکز صنعتی به علت آلودگی بیش از حد هوا و وجود باران های اسیدی به مرور زمان، لایه ای از جرم و آلودگی بر روی سطوح نمای ساختمان ها جمع شده که باعث ایجاد جلوه ای زشت و کثیف روی آن ها می شود. با انجام شستشو و نظافت نمای ساختمان زیبایی نمای یک ساختمان نه تنها برای افراد و ساکنین آن خوشایند و دل نشین می باشد، بلکه تاثیر بسیار زیادی بر جلوه شهر می‌ گذارد. مسلما یکی از مهم‌ ترین نکات در زیبایی ساختمان ها، تمیز بودن نمای آنها است که به دلیل ریزگردها، بارش باران، فضله‌ پرندگان و یا نقاشی‌ هایی که توسط مردم و افراد کشیده می‌ شود، دائما نیاز به رسیدگی دارد در غیر این صورت جلوه‌ ای بسیار زشت پیدا می‌ کنند.

نماشویی یا شستشوی نما به خدماتی که برای زدودن آلودگی ها و جرم های موجود از روی نمای ساختمان انجام می شوند، اطلاق می گردد. نماشویی یا شستشوی نما راهکاری بسیار ارزان و مؤثر برای نوسازی و زیبا سازی نمای ساختمان است. امروزه نمای ساختمان جزء ارکان اصلی و مورد توجه یک ساختمان می باشد که همچون یک لباس زینتی بر بدنه ساختمان ایفای نقش می کند، نقشی دو جانبه که نه تنها در امر زیبایی خود ساختمان اهمیت بسزایی دارد، بلکه در مسئله زیبا سازی و نوسازی شهری نیز مورد توجه قرار می گیرد، از همین رو نماشویی یا شستشوی نمای ساختمان اهمیت ویژه ای پیدا می کند و جزء خدمات تخصصی در این صنعت به حساب می آید.

ایمن تیک برای شستشوی نمای ساختمان ها روش های مختلف زیر را در نظر می گیرد که با توجه به نوع و میزان آلودگی نمای ساختمان، حجم کار و نحوه دسترسی، روش مناسب توسط کارشناسان ایمن تیک در زمان بازدید مشخص می شود:
الف) نماشویی ساختمان با طناب
ب) نماشویی ساختمان با بالا بر
پ) نماشویی ساختمان با واترجت ۲۵۰ بار
ت) نماشویی ساختمان به روش واتر سند بلاست
ث) نماشویی ساختمان با دیسکلر
ج) نماشویی ساختمان با تی و ابر و مواد شوینده

جهت مشاوره، دریافت خدمات و انجام شستشوی نمای ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

 

 

 

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت