ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

ایجاد پرونده سوابق تعمیرات ساختمان

خدمات تعمیر و نگهداری

ایجاد پرونده سوابق تعمیرات ساختمان

امروزه تعمیر و نگهداری ساختمان ها با توجه به هزینه های بالای آن مورد توجه عموم قرار گرفته است. این فرآیند می تواند خیلی جزئی مانند تعویض یک واشر شیر و یا خیلی کلی مانند تعمیرات اساسی و بازسازی کل ساختمان باشد. بعلت گسترده بودن فعالیت های تعمیر و نگهداری در ساختمان ها، ایجاد پرونده سوابق تعمیرات ساختمان کمک شایانی است برای مدیران ساختمان که جهت تعمیر و نگهداری، روش ها و شیوه های گوناگونی را برای افزایش بهره برداری بهینه از ساختمان در طول عمر مفید آن به کار می گیرند.
عملیات تعمیرات و نگهداری از ساختمان ها در ایران ناشناخته باقی مانده‌ است و بعد از ساخت ساختمان و تحویل آن به افراد و ساکنین، به ساختمان ها تا زمان تخریب رسیدگی چندانی نمی‌ شود در صورتی که این امر می‌ تواند به بهبود عملکرد و افزایش طول عمر مفید ساختمان و افزایش سطح رضایت، رفاه و آسایش افراد و ساکنین منجر شود. در کشورهای توسعه یافته مشاهده می‌ شود که با استفاده از فناوری‌ های نوین همچون مدل سازی اطلاعات ساختمان و ثبت تعمیرات آن، اسکن لیزری و … سعی در نگهداری و حفظ سلامت و افزایش طول عمر مفید ساختمان‌ ها و تجهیزات آن ها می‌ شود.
مدیریت تعمیرات و نگهداری از ساختمان ها، یکی از موضوعات مهمی می باشد که تا کنون در کشور ایران مورد توجه جدی قرار نگرفته است. نگهداری و تعمیرات ساختمان و ثبت و بایگانی آن بسیار حائز اهمیت است و عدم توجه به آن می‌ تواند هزینه های جبران ناپذیری را برای افراد و ساکنین به دنبال داشته باشد.
ایمن تیک برای تمام ساختمان های طرف قرارداد خود، پرونده تعمیرات و نگهداری از ساختمان ایجاد می کند و پس از هر بار تعمیرات جزئی و کلی در ساختمان، تمام اقدامات انجام شده را ثبت و بایگانی کرده و در اختیار مدیران ساختمان قرار می دهد تا با مطالعه و بررسی آن بتوانند از نقاط ضعف و هزینه بر ساختمان خود آگاه و مطلع شوند و اقدامات لازم و بایسته را انجام دهند و بدین صورت از کاهش عمر ساختمان و تجهیزات آن و وقوع خسارات مالی بیشتر جلوگیری می گردد. 

جهت مشاوره، دریافت خدمات و ایجاد پرونده سوابق تعمیرات و نگهداری ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت