ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

تعمیر و نگهداری از سیستم های روشنایی

خدمات تعمیر و نگهداری

تعمیر و نگهداری از سیستم های روشنایی

نور نقش اساسی و کاربردی در توانایی ما برای درک جهان اطرافمان را دارد. بنابراین سیستم های روشنایی و نور پردازی و تعمیر و نگهداری از سیستم های روشنایی در ساختمان ها نقش مهمی برای ما، در درک فضای اطراف دارند و حتی می توانند روی عملکرد افراد و ساکنین در ساختمان ها تأثیر داشته باشند. روشنایی و نور می تواند عملکرد، خلق و خوی، روحیه، ایمنی، امنیت و تصمیمات افراد و ساکنین ساختمان ها را تحت تاثیر قرار بدهد.

در اغلب ساختمان های مدرن و زیبا، قبل از شروع احداث بنا نسبت به تهیه طرح روشنایی و نور پردازی ساختمان اقدام می کنند. در طراحی سیستم های روشنایی باید اطمینان حاصل شود که نور مناسب و کافی برای استفاده از فضاها با توجه به کاربرد مطلوب آن ها، تولید و ساطع می گردد.
طراحی روشنایی نیاز به درک فنی از برق، منابع نوری، دید افراد و حساسیت به مسائل زیبایی و معماری دارد. در ساختمان ها تابش نور باید به طور یکدست باشد و تمام فضای محیط، روشنایی لازم را داشته باشد بطوریکه نور کافی برای کارهای کلی مانند رفت و آمد در محیط ساختمان و نقاط اساسی آن وجود داشته باشد.

در قرن بیستم با ارزشمند شدن برق و افزایش مصرف آن، طراحی روشنایی و نور پردازی در ساختمان ها رفته رفته با اهمیت تر و در سیستم های روشنایی به یک نیاز تبدیل شدند. با این رویکرد، شعار و فلسفه معماران روشنایی ” نور بیشتر، دید بیشتر” تغییر کرد و طراحان سیستم های نور پردازی و روشنایی در ساختمان ها به این نتیجه رسیدند که مهمتر از مقدار و شدت نور، زاویه و رنگ نور می باشد.

تیم فنی و متخصص ایمن تیک با بازدیدهای دوره ای و پیوسته از ساختمان شما، وضعیت سیستم های نور پردازی و روشنایی موجود در ساختمانتان را بررسی و کنترل می کنند و تمامی خرابی ها و ایرادات آن ها را برطرف کرده تا محیطی امن و ایمن بدون دغدغه برای زندگی افراد و ساکنین فراهم آید که در نتیجه از وقوع بسیاری از خطرات احتمالی در ساختمان جلوگیری خواهد شد.

جهت مشاوره، دریافت خدمات و تعمیر و نگهداری سیستم های نور پردازی و روشنایی ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

 

 

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت