ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

بازرسی سیستم اعلام و اطفاء حریق

خدمات کنترل و بازرسی

بازرسی سیستم اعلام و اطفاء حریق

براي جلوگيري از خسارت هاي ناشي از آتش سوزي، وجود سيستم اعلام و اطفاء حريق در ساختمان ها بسیار لازم و ضروری است. اما لازم است بدانيد که اگر بهترين سيستم اعلام و اطفاء حريق را در ساختمان نصب کرده باشید ولی به موقع نتواند خطر را دفع کند، در واقع هيچ ارزشي نخواهد داشت. به عبارت ديگر اين سيستم ها هميشه بايد در حالت آماده باش باشند و براي اين منظور بعد از نصب و راه اندازی، بازرسی سیستم اعلام و اطفاء حریق و تعمير و نگهداري دوره ای از این سيستم ها، ضرورت دارد.

مالک سيستم، مسئوليت تعميرات و نگهداري از سيستم های اعلام و اطفاء حريق و تجهيزات جانبي آن‌ها را در شرايط عملکرد مناسب بر عهده دارد. انجام بازرسي و تست‌ هاي مربوطه بر روي سيستم های اعلام و اطفاء حریق با استفاده از يک مبناي منظم، از اهميت بسيار بالائي برخوردار است.  

کارشناسان فنی و متخصص ایمن تیک در بازدیدهای دوره ای و پیوسته از ساختمان شما، تمام قطعات و قسمتهای سيستم اعلام و اطفاء حريق شامل: دتکتورها، فلاشرها، شستی ها، آژیرها، پنل کنترل مرکزی، اسپرينکلرها، پمپ ها، لوله ها و اتصالات و تمامي فشار سنج ها و… را مورد ارزيابي و تست قرار می دهند و خرابی ها را کنترل کرده و تمام عیب های موجود در سیستم ها را برطرف می کنند تا خیال شما از بابت عملکرد صحیح و سریع این سیستم ها در زمان آتش سوزی های احتمالی راحت باشد. 

اگر ساختمانی مجهز به سیستم های اعلام و اطفاء حریق نباشد، تیم ایمنی و فنی ایمن تیک توانایی نصب و اجرای آن ها را مطابق ضوابط و استاندارد های مقررات ملی ساختمان و سازمان آتش نشانی دارند تا محیطی امن و ایمن برای افراد و ساکنین فراهم آورده و در زمان وقوع آتش سوزی های احتمالی خسارات جانی و مالی به حداقل برسد.

جهت مشاوره، دریافت خدمات و بررسی سیستم اعلام و اطفاء حریق ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت