ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

تعمیر و نگهداری از تجهیزات اعلام حریق

خدمات تعمیر و نگهداری

تعمیر و نگهداری از تجهیزات اعلام حریق

سیستم های اعلام حریق جزء محبوب ترین ابزارهای حفاظتی - امنیتی هستند که در بسیاری از ساختمان ها و مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند. این سیستم ها به قدری عالی و دقیق عمل می کنند که یکی از اصلی ترین ارکان مدیریت بحران در ساختمان ها در نظر گرفته می شوند به شرطی که به صورت دوره ای و منظم مورد تست و بررسی قرار بگیرند و با تعمیر و نگهداری از تجهیزات اعلام حریق اجزاء معیوب و خراب آن ها تعمیر و یا تعویض شوند. 

در گذشته سامانه های اعلام حریق تنها از دو قطعه حسگر و آشکار ساز تشکیل می شدند و این دو قطعه در مواقعی ممکن بود که به درستی عمل نکنند، از این رو خیلی زود جای خود را به نمونه های مدرن امروزی دادند که علاوه بر این دو قطعه یک سامانه پردازش مرکزی و چند خروجی به آنها اضافه شده است.

در سیستم های اعلام حریق ساختمان ها اصلی ترین مبحث مربوط به تعمیر و نگهداری دوره ای آنهاست که غالبا انجام نمی شود و یا به درستی انجام نمی گیرد. با ظهور یک، دو یا سه آلارم کاذب و بیشتر، افراد یا ساکنین ترجیح می دهند که سیستم اعلام حریق را خاموش کنند که می تواند اثرات مخرب و خسارات مالی و جانی بسیاری برای ساکنین ساختمان ها داشته باشد.

کارشناسان فنی و متخصص ایمن تیک در بازدیدهای دوره ای و پیوسته از ساختمان شما، عملکرد تمام قطعات و اجزاء سيستم اعلام حريق شامل: دتکتورها، فلاشرها، شستی ها، آژیرها و پنل کنترل مرکزی را مورد ارزيابي و تست قرار می دهند و خرابی ها را شناسایی و تمام عیب های موجود در سیستم را برطرف می کنند تا خیال شما از بابت عملکرد صحیح و سریع این سیستم ها در مواقع بروز آتش سوزی های احتمالی راحت باشد. 

جهت مشاوره، دریافت خدمات و تعمیر و نگهداری سیستم های اعلام حریق ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت