ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

بررسی آلودگی هوای محیط ساختمان

خدمات کنترل و بازرسی

بررسی آلودگی هوای محیط ساختمان 

تهويه هوای عمومي در ساختمان ها ارتباط مستقيمي با کيفيت زندگي افراد دارد، همانطور که مي دانيد تجمع دود اگزوز خودروها در يک نقطه مي تواند موجب بیماری ها و آسيب هاي جدي به بدن و حتی خفگی انسان شود. پارکينگ هاي ساختمان محل تجمع اين دودها هستند و بايد با بررسی آلودگی هوای محیط ساختمان و استفاده از سيستم تهويه هوا به سرعت اين آلودگي ها را تخليه کرد. از طرف ديگر تجمع دود زیاد مي تواند باعث انفجار و آتش سوزي در ساختمان ها شود. با توجه به قرار گرفتن پارکينگ ها در طبقات زيرين و منفی ساختمان ها امکان ورود اکسيژن و هواي تازه به آنها وجود ندارد.

ایمن تیک با ابزاری کارآمد و مدرن، در بازدیدهای دوره ای از ساختمان شما میزان آلودگی هوای محیط را بررسی و تمام مشکلات احتمالی را برطرف کرده و خیال شما را از کیفیت هوایی که تنفس می کنید راحت می نماید.
در صورتیکه ساختمان شما فاقد تهویه مناسب هوای آلوده می باشد ایمن تیک می تواند با اجرای روش های مختلف از جمله موارد زیر مشکلات هوای آلوده ساختمان شما را برطرف کند:
الف- تهويه اگزاست: تهویه اگزاست معمولا رایج ترین راه حل می باشد، در این نوع تهویه معمولا با نصب هواکش های داخلی یا خارجی هوای آلوده از محیط خارج می شود و هوای تازه بیرون از طریق روزنه های موجود وارد ساختمان می گردد.
ب- تهويه هواي تازه: تهویه هوای تازه بر عکس تهویه اگزاست عمل می کند، در این روش هوای بیرون از طریق یک هواکش مخصوص یا یک سیستم هواساز تهویه مطبوع مرکزی وارد ساختمان می شود و هوای آلوده داخل از طریق روزنه های موجود در ساختمان خارج می شود. 
ج- تهویه متعادل: (ترکيبي از تهويه هواي تازه و اگزاست) اگر جريان هواي تازه و اگزاست در حدود 10 درصد يکديگر باشند، اين سيستم تهويه متعادل نامیده می شود.

جهت مشاوره، دریافت خدمات و بررسی میزان آلودگی هوای محیط ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت