ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

تعمیر و نگهداری از تاسیسات تهویه هوا

خدمات تعمیر و نگهداری

تعمیر و نگهداری از تاسیسات تهویه هوا

سیستم های تهویه هوا در ساختمان ها باید بتوانند با توجه به میزان رفت و آمد، هوای تازه و مناسب را برای افراد و ساکنین فراهم کنند. از این رو تعمیر و نگهداری از تاسیسات تهویه هوا در ساختمان ها امری واجب و ضروری می باشد. طبق مبحث 22 مقررات ملی ساختمان کلیه دریچه های دریافت هوا از بیرون به داخل و دریچه های تخلیه هوا از داخل به بیرون باید در سال دو بار بازرسی، بازدید و تمیز شده و در صورت لزوم تعویض شوند.

در ساختمان ها رطوبت موجود در محیط به سرعت باعث رشد هاگ و قارچ‌ های موجود در هوا شده و علاوه بر گرفتگی و مسدود کردن دریچه ها، موجب هدایت آلودگی به داخل ساختمان نیز می شود به همین علت باید از عدم وجود منافذی که می‌ تواند محل تجمع آب و مواد زائد در سیستم های تهویه هوا شود، اطمینان حاصل نمود و لازم است که در بررسی و بازدیدهای دوره ای از تاسیسات تهویه هوا، دمپرهای دستی و موتور دار کنترل و تمیز شده و از صحت کارکرد موتور و کنترل‌های مربوطه مطمئن شد.

شاید در نگاه اول تهویه هوای پارکینگ در ساختمان ها ساده و کم اهمیت به نظر برسد ولی قطعا از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که پارکینگ ساختمان ها محل تجمع دود ها و آلودگی های ناشی از موتور خودرو ها و اگزوز وسایل نقلیه می باشد و هدف استفاده از سیستم های تهویه پارکینگ، از بین بردن دود، حرارت و تهویه گاز های سمی می باشد.

سیستم های تهویه هوای پارکینگ به سه دسته تقسیم می شوند: 1- سیستم تهویه پارکینگ ساده  2- سیستم تهویه پارکینگ کانالی  3- سیستم تهویه پارکینگ جت فن 

شرکت فنی مهندسی ایمن تیک دارای سابقه کار طولانی و تکنسین های مجرب با بنیه علمی و عملی، توانایی انجام پشتیبانی از تأسیسات تهویه هوای ساختمان ها را دارد. ایمن تیک بصورت 24 ساعته در شبانه روز آماده پاسخگویی و اعزام نیروی فنی و متخصص در جهت پشتیبانی و تعمیرات تاسیسات تهویه هوای ساختمان ها بوده تا مشکلات و معضلات هوای آلوده ساختمان شما را برطرف کرده و در نتیجه کیفیت هوای تنفس افراد و ساکنین افزایش یافته و از خطرات انفجار و آتش سوزی در ساختمان جلوگیری و باعث حفظ مال و جان افراد و ساکنین خواهد شد.
جهت مشاوره، دریافت خدمات و پشتیبانی و تعمیرات تاسیسات تهویه هوای آلوده ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

 

 

 

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت