ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

بررسی سطوح تردد افراد و خودروها

خدمات کنترل و بازرسی

بررسی سطوح تردد افراد و خودروها

عدم وجود روشنايي کافی، وجود مواد لغزنده بر روي سطوح تردد مانند: روغن، چربي، يخ، برف و غیره، عدم استفاده از علايم ايمني (تابلوهای ايمني) هشدار دهنده، عدم تعمير و رفع عیب سطوح سست، عدم مصرف محصولات ضد لغزندگي در سطوح ناهموار و بسيار لغزنده و وجود چاله و شکاف در هنگام راه رفتن بر روي سطوح، مهمترین علل شايع لغزندگي و سقوط افراد در ساختمان ها می باشد که عدم بررسی سطوح تردد افراد و خودروها صدمات جسماني و مالی بسیاری در پی خواهد داشت.

اين شرايط لغزندگی مي تواند به طور موقت يا دائمی باشد. شرايط دائمي زمانی است که صاحب ملک (حقيقي یا حقوقي) از شرايط غير ايمن و لغزنده سطوح تردد خبر داشته (مثلا مشکل لغزنده بودن پله ها و لیز خوردن افراد به دفعات تکرار شده) و باید براي رفع آن ها قبلا اقدام می کرده است. 
اگر شرايط خطرناک براي يک دوره طولانی از زمان وجود داشته باشد و مالک یا مدیر ساختمان زمان کافي براي کشف و رفع وضعيت خطرناک را داشته باشند، مسئول تثبيت سطوح لغزنده و يا تغییر هر گونه شرايط خطرناک که باعث ليز خوردن و سقوط افراد می شود، هستند و در صورت وقوع حادثه و محرز شدن کم کاري، مالک یا مدیر ساختمان در دادگاه مسئول و پاسخگو می باشند.

ایمن تیک در بازدیدهای دوره ای و منظم از ساختمان شما، کلیه سطوح تردد افراد و خودروها را به صورت پيوسته بررسي و کنترل مي نماید که با انجام اين کنترل ها و برطرف کردن لغزندگی از سطوح تردد، باعث ایجاد شرایط پایدار، امن و ایمن می شود که آرامش خیال و سلامتی  شما را به همراه خواهد داشت.

جهت مشاوره، دریافت خدمات و بررسی وضعیت لغزندگی سطوح تردد افراد و خودروها در ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت