ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

آموزش ساکنین برای مواجهه با حوادث

خدمات مشاوره و آموزشی

آموزش ساکنین برای مواجهه با حوادث

در بسیاری از حوادث دیده شده که افراد و ساکنین در هنگام وقوع حادثه در ساختمان ها دچار سر درگمی شده و موجی از وحشت و اضطراب تمامی ساکنین ساختمان را فرا می گیرد و به جای انجام راهکارهای مناسب برای واجهه با حوادث دست به اقدامات پر خطر و وحشتناک می زنند و جان خود و دیگران را به خطر می اندازند. آموزش ساکنین برای مواجهه با حوادث باعث حفظ آرامش و خونسردی در هنگام وقوع حادثه در ساختمان شده و امر مهمی می باشد. خیلی از افراد به ‌محض وقوع زلزله و آتش سوزی سعی می‌کنند به هر قیمتی خود را از ساختمان خارج کنند، اما باید توجه داشت که مدیریت زمان و نحوه خروج بسیار اهمیت دارد و معمولاً فرار از ساختمان خود باعث آسیب‌های جدی دیگری خواهد شد.

هر فردی در ساختمان می تواند با فراگیری توصیه‌ های ایمنی و عمل به آنها، جان خود و اطرافیان خود را در برابر خطرات ناشی از حوادث حفظ کند. خیلی از ساکنین وقتی که متوجه می شوند در ساختمان زلزله یا آتش سوزی رخ داده وحشت زده و مضطرب می شوند و در بسیاری از موارد نیز تصمیمات احساسی می گیرند و برای نجات بستگان خود به درون آتش می روند. متاسفانه بعضی از مرگ و میرها زمانی اتفاق می افتد که وحشت ناشی از آتش سوزی و زلزله باعث ازدحام و فشار افراد به یکدیگر و در نتیجه زیر دست و پا ماندن آنها می گردد.

تیم کارشناسان ایمنی و متخصص ایمن تیک در بازدیدهای دوره ای از ساختمان شما، به افراد و ساکنین آموزش های لازم را ارائه می دهند تا در هنگام وقوع حادثه زمان طلایی نجات را از دست ندهید و وقتی که آژیر یا آلارم حریق در ساختمان به صدا در می آید بتوانید به طور ایمن از ساختمان خارج شوید، به خصوص در نیمه های شب که اکثر اعضای ساختمان در خواب هستند و شما باید در شرایط دود و حرارت، ازدحام و هیاهو، سرگیجه و ترس، در طبقات مختلف با افراد متعدد مواجه شوید.

جهت مشاوره، دریافت خدمات و آموزش ساکنین برای مواجهه با حوادث در ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت