ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

تدوین دستورالعمل اجرائی و بهداشتی

خدمات مشاوره و آموزشی

تدوین دستورالعمل اجرائی و بهداشتی

در طول تاریخ هر چه انسـان ها متمدن تر و دامنه همکاری آن ها با یکدیگر بزرگتر شده است، دایره قوانین و مقـررات جوامع نيز گسـترده تر شده و سـاير فعاليت ها و ابعاد زندگی انسـان ها را تحت شعاع خودش قرار داده و باعث شده اسـت که انسـان هاي بيشـتري بتواننـد کوشـش ها و تلاش های خـود را هماهنـگ و هم راستا با هم انجام دهند. امـروزه، با تدوین دستورالعمل اجرائی و بهداشتی در ساختمان ها مقرراتـي تدويـن شـده و مي شـوند، که نـه تنهـا ناظـر بر حقـوق و تکاليـف افراد نسـبت به دیگران هستند، بلکـه حاکم بر حقـوق و تکاليف متقابل افـراد نسبت به جامعه و حتي ناظر بر حقـوق و تکاليف جوامـع مختلـف نسـبت به یکدیگر هم هستند، تـا جايي کـه اجرای مقـررات و ضوابـط مربوط بـه محيط زيسـت و حفظ شـرايط مناسـب زيسـتي بـر روي کره خاکـي، وظیفه جهانی می باشد. در دنيـاي امـروز، تو حوزه فعاليتهـاي ساختمانی، صنعتـي و غیره اسـتانداردها و آييـن نامه های تصویب شده، شـاخصي بـراي پیشرفت جوامـع مختلـف به حسـاب مي آينـد. 
سـاخت و سـاز و توليـد بنا و سـاختمان در کشور ما توسـط بخش خصوصـي و دولتی انجـام مي شـود که برای اجرای اصولی، دقیق و ایمن ساختمان ها یکسری دسـتورالعملها، ضوابـط، آيين نامه هـا، بخشـنامه هاي اجرايـي و مقـررات ملـي سـاختماني تدوين شـده اسـت و تحت پوشـش قانـون نظام مهندسـي در کل کشـور بـه اجـرا در مي آينـد. در ايـن رابطـه کليـه اشخاص حقیقی و حقوقی طبـق قوانيـن سازمان نظـام مهندسـي و سـازمان مديريـت و برنامه ريـزي كشـور مکلف به تبعيت و اجرای قوانین و ضوابط مذکور می باشند.
کارشناسان ایمن تیک با بازدیدهای دوره ای و منظم از ساختمان شما، کلیه دستورالعمل های اجرایی و بهداشتی مربوط به ساختمانتان را تنظیم و تدوین کرده و آن را در اختیار افراد و ساکنین گذاشته تا با مطالعه و آگاهی از آن بتوانند در هنگام بروز حوادث احتمالی واکنش سریع و به موقع داشته و شاهد وقوع خسارات مالی و جانی در ساختمان نباشند.

جهت مشاوره، دریافت خدمات و تدوین دستورالعمل اجرائی و بهداشتی ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت