ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

بررسی کیفیت آب استخر و جکوزی

خدمات کنترل و بازرسی

بررسی کیفیت آب استخر و جکوزی

شنا يکي از ورزشهاي بسيار مفرح و سالم می باشد، با این حال استخر شنا محل مناسبي براي انتقال بيماري ها بوده و از این رو بررسی کيفيت آب استخر و جکوزی از لحاظ فیزیکی، شیمیایی و ميکروبي دارای اهمیت ویژه ای می باشد.  

استخر و جکوزی بعلت اينکه مورد استفاده افراد زيادي در رده هاي سني مختلف (کودکان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و کهنسالان) با جنسيت هاي متفاوت (زنان و مردان) قرار مي‌ گيرند هميشه نياز به مراقبت هاي ويژه اي دارند. حتي اگر منبع تأمين کننده آب استخر کاملاً سالم هم باشد، ورود مقادير جزيي از باکتري هاي بيماري زا توسط شناگران، احتمال انتقال بيماري به ديگر افراد را به همراه دارد. اکثر ميکروب ها و باکتری هایی که در آب استخر ها يافت مي‌ شوند، خطرناک نيستند و در فرآيند گند زدايي تمام ميکرو ارگانيسم ها نابود مي‌ شوند و البته مسئله مهم و عمده در استخر ها، آلودگي ثانويه ناشي از تماس ترشحات دهان، بيني، پوست و دفع ادرار توسط افراد مي‌ باشد.

مراکز متعددي مي توانند آزمايش هاي مرتبط با کیفیت آب استخر و جکوزی را انجام دهند. يکي از اين مراکز، آزمايشگاه همکار و مورد تاييد کارشناسان ايمن تيک است که مي تواند مجموعه آزمايش هاي فیزیکی، شيميايي و میکروبی مرتبط با کيفيت آب استخر و جکوزی را انجام دهد.

کارشناسان ایمن تیک در بازدیدهای دوره ای و پیوسته از ساختمان شما، کیفیت آب استخر و جکوزی ساختمانتان را بررسی و کنترل می کنند و با پایش پارامترهای فیزیکی و شیمیایی از جمله: کلر آزاد باقی مانده، PH ،TDS، دما، کدورت و شفافیت امکان نمونه برداري و ارسال آن به آزمايشگاه همکار و معتبر برای انجام مجموعه آزمایش های شیمیایی و میکروبی مکمل نيز ميسر مي باشد. رسالت ما در انجام این امر مهم حفظ کیفیت مطلوب آب و توجه به بهداشت و سلامت افراد و استفاده کنندگان از استخر و جکوزی می باشد که رفاه و آسایش ساکنین ساختمان را به همراه خواهد داشت.

جهت مشاوره، دریافت خدمات و بررسی کیفیت آب استخر و جکوزی ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

 

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت