ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

تعمیر و نگهداری از دستگاه تصفیه آب

خدمات ویژه و رفاهی(VIP)

تعمیر و نگهداری از دستگاه تصفیه آب

منابع آب شهرها و روستاها برای کاهش آلاینده ها مانند باکتری ها، مواد شیمیایی، فلزات سنگین و ...  پایش و کنترل می شوند. ولی خیلی از آلاینده ها ممکن است از طریق تصادفات و یا دفع نامناسب مواد در خاک، وارد آب شوند. دستگاه تصفیه آب این آلاینده هایی که وارد آب آشامیدنی شده اند را، حذف می کند. خرید یک دستگاه تصفیه آب به تنهایی کافی نیست و برای کارایی حداکثری باید به تعمیر و نگهداری از دستگاه تصفیه آب نیز توجه شود و در بازه‌ های زمانی اقدام به سرویس و تعویض فیلترهای آن نمود. امروزه، استفاده از دستگاه تصفیه آب به صورت ویژه ای رواج پیدا کرده است. عدم کیفیت آب، افزایش سطح آگاهی مردم و حساسیت آنها نسبت به موضوع سلامتی، از مهمترین دلایل استفاده از این دستگاه ها می باشند. دستگاه تصفیه آبی که شما در منزل دارید در واقع یک کارخانه کوچک تولید آب آشامیدنی سالم و بهداشتی است که برای کارایی مناسب و راندمان خوب نیاز به تعمیر و نگهداری دارد.
تیم فنی و متخصص ایمن تیک کلیه تعمیرات و نگهداری از دستگاه های تصفیه آب خانگی در ساختمان ها و تصفیه آب صنعتی در صنایع را انجام می دهد و با اهداف زیر گام بلندی در حفظ کیفیت آب مصرفی و سلامت افراد و ساکنین بر می دارد:
1- حذف کلر از آب که باعث کاهش خطر ابتلا به سرطان، آسم، بیماری های قلبی و عروقی، نقائص هنگام تولد می شود.
2- بهبود طعم، بو و مزه آب آشامیدنی                                                  3- حذف میکروب، ویروس و باکتری ها از آب 
4- حذف گل و لای و آلایندگی های موجود در شبکه لوله کشی آب              5- حذف مواد شیمیایی و سمی از آب
6- راحتی و عدم نیاز به جوشاندن آب                                                  7- حذف خرید آب معدنی و صرفه جویی در هزینه ها
8- کاهش انتشار کربن با حذف بطری های آب معدنی از طبیعت                9- کمک به حفظ منابع آب و محیط زیست
10- تغذیه گیاهان و حیوانات خانگی با آب سالم و بهداشتی                       11- تهیه غذا و نوشیدنی ها با آب سالم و تمیز
12- استفاده از فیلترهای استاندارد و مرغوب و عدم استفاده از فیلترهای متفرقه، چرا که این فیلترها علاوه بر اینکه کمکی به فرآیند تصفیه نمی کنند، بلکه می توانند ضرر های بیشتری برای سلامتی شما داشته باشند.

جهت مشاوره، دریافت خدمات و تعمیر و نگهداری دستگاه های تصفیه آب ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت