ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

تعمیر و کنترل تاسیسات آب و فاضلاب

خدمات تعمیر و نگهداری

تعمیر و کنترل تاسیسات آب و فاضلاب

سلامت تاسیسات آب و فاضلاب ساختمان، نشانه ای از سالم بودن و کیفیت کل ساختمان و آگاهی مدیریت و ساکنین آن است. اگر ساختمانی شرایط تاسیساتی مناسب و مطلوبی داشته باشد، متوجه می شویم این ساختمان دارای مدیریت آگاه و کارآمدی است که با داشتن یک برنامه تعمیر و کنترل تاسیسات آب و فاضلاب نسبت به ساختمان و سطح رفاه و آسایش افراد و ساکنین آن مسئولیت پذیر می باشد.

ایمن تیک از هم صحبتی با مدیران ساختمانی که ارزش تجهیزات و سیستم های تاسیسات را می دانند و روی سلامت آن ها تاکید دارند لذت می برد، چون این مدیران متوجه شده اند که تاسیسات ساختمان، بخشی است که در ظاهر ساختمان نقشی ندارد اما به مقدار قابل توجهی بر کیفیت زندگی افراد و رفاه ساکنین تاثیر می گذارد.
افراد و ساکنین تا زمانی که تاسیسات ساختمان ها کار می کنند، هیچ اقدامی برای سرویس و نگهداری از آن ها انجام نمی دهند و به محض اینکه سیستم دچار اشکال و خرابی شود و کار نکند، در این زمان متوجه می شوند که دیگر خیلی دیر شده است و باید هزینه زیادی برای تعمیرات و رفع عیب سیستم بپردازند و همچنین تجهیزاتی که می توانستند سالیان زیادی برای ساختمان و افراد آن کار کنند، به علت عدم سرویس و نگهداری اصولی، خراب شده و نیاز به تعمیر اساسی و یا تعویض پیدا کرده اند.

تیم فنی و مهندسی ایمن تیک با سرکشی های دوره ای و نگهداری اصولی، تمام پارامترهای ضروری در تاسیسات آب و فاضلاب ساختمان ها را بررسی می کنند و با سرویس و تعمیرات به موقع تجهیزات، شبکه لوله کشی و اتصالات، پمپ ها و مخازن از خرابی و مشکلات بیشتر آن ها جلوگیری نموده که در نتیجه آن، میزان خرابی های سیستم تاسیسات کاهش یافته، عمر تجهیزات به شدت بالا می رود و کلی در هزینه های افراد و ساکنین ساختمان ها صرفه جویی می شود. 

جهت مشاوره، دریافت خدمات و تعمیر و کنترل تاسیسات آب و فاضلاب ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت