ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

تعمیر و نگهداری از تاسیسات الکتریکی

خدمات تعمیر و نگهداری

تعمیرو نگهداری از تاسیسات الکتریکی

تاسیسات الکتریکی ساختمان ها شامل بسیاری از تجهیزات برقی، من جمله: تلفن، آنتن مرکزی، آیفون تصویری و صوتی، روشنایی اضطراری، دوربین مدار بسته، جک برقی، کرکره برقی، دزدگیر، قفل برقی و ... می باشد. در اغلب ساختمان های قدیمی و نوساز در نبود یک برنامه تعمیر و نگهداری از تاسیسات الکتریکی مشکلات زیر مطرح و برای افراد و ساکنین دردسر ساز هستند:
الف) مشکل باز نشدن درب ها با آیفون
ب) باز و بسته نشدن جک برقی درب ها و کرکره های برقی
پ) از کار افتادن دزدگیرها و دوربین های مدار بسته
ت) قطع و وصل شدن تلفن و آنتن مرکزی
ث) عدم کارکرد چراغ های روشنایی اضطراری
و اشکالات بسیار دیگری که می توانند برای افراد و ساکنین ساختمان ها، دشواری، دغدغه، اخلال در رفت و آمد و حتی تهدیدات مالی و جانی به همراه داشته باشند. خرابی و بروز ایراد در تاسیسات الکتریکی ساختمان ها از موارد اجتناب ناپذیر می باشد، اما برخی راهکارها می توانند تعداد دفعات بروز مشکل و زمان آن را به تعویق انداخته و طول عمر مفید این تاسیسات را افزایش دهند و برخی از راهکارها نیز می توانند از بروز مشکلاتی که بخاطر اختلالات اولیه ایجاد می شوند، جلوگیری کنند. سرویس های دوره ای و پیوسته روی عملکرد صحیح تاسیسات الکتریکی و جلوگیری از به وجود آمدن مشکلات آن ها تاثیر زیادی دارند.
کارشناسان فنی و متخصص ایمن تیک در بازدیدهای دوره ای و پیوسته از ساختمان شما، تمام تجهیزات و تاسیسات الکتریکی موجود را مورد ارزيابي و بررسی قرار داده و خرابی ها را شناسایی و رفع عیب می کنند که در این راستا قطعات معیوب و فرسوده را تعمیر یا تعویض نموده تا خیال شما از بروز خطرات و دشواری ها راحت و رفاه و آسایش افراد و ساکنین همواره پایدار باشد و دیگر از بابت عملکرد صحیح تاسیسات الکتریکی در ساختمانتان هیچ گونه نگرانی و دغدغه ای نخواهید داشت و کلی در پرداخت هزینه های نگهداری و تعمیرات، صرفه جویی خواهید کرد.

جهت مشاوره، دریافت خدمات و تعمیر و نگهداری تاسیسات الکتریکی ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

 

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت