ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

کنترل درجه های فشار، دما و شیر تخلیه

خدمات کنترل و بازرسی

کنترل درجه های فشار، دما و شیر تخلیه

زماني که يک ساختمان ساخته مي شود علاوه بر مصالحي که نياز دارد برای ساخت به يکسري تجهيزات ایمنی ديگر نيز احتیاج دارد، اين تجهيزات مي تواند ايمني ساختمان را بالا ببرد و در برابر برخي حوادث مثل انفجار، آتش سوزی و تخریب ساختمان را تا حد امکان ايمن نگه دارد. دليل اول و مهم تر کنترل درجه های فشار، دما و شیر تخلیه تاسیسات ساختمان، بالا بردن ايمني ساختمان و دليل دوم نيز حفاظت از ساير قطعات و تجهیزات در برابر آسيب هاي احتمالي می باشد.

جالب است بدانيد که درجه های کنترلی و شيرهاي ايمني انواع مختلفي دارند و تنها به يک نوع خاص ختم نمی شوند، و دليل تفاوت آنها موارد استفاده آنها در مکان های مختلف با توجه به کارايي و شکل دستگاه های مختلف می باشد.

عملکرد مناسب دستگاه ها و تجهیزات در تاسیسات ساختمان ها مستلزم رعایت شرایط استاندارد و ایمن از لحاظ دبی، فشار و دمای کارکرد می باشد که بررسی و بازرسی از ابزار کنترلی این شرایط استاندارد و ایمن، مانند نشانگرهای دما و فشار، شیرهای اطمینان و تخلیه نقش بسزایی در کارایی تجهیزات و جلوگیری از وقوع حوادث و آسیب های جدی به دستگاه ها و تجهیزات تاسیسات دارد. 
ایمن تیک در بازدیدهای دوره ای و منظم از ساختمان شما کنترل و پايش ابزار دقيق و درجه های دما و فشار موجود در تاسیسات گاز رسانی، تاسیسات آب رسانی، تاسيسات مکانيکي (سرمايشي - گرمايشي) و تاسیسات الکتريکي را انجام می دهد و از صحت و سلامت کلیه درجه های کنترلی و شیرهای اطمینان و تخلیه خیال شما را آسوده می نماید تا از وقوع خطرات و آسیب های احتمالی جلوگیری شود. 

جهت مشاوره، دریافت خدمات و بررسی درجه های کنترلی و شیرهای تخلیه تاسیسات ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت