ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

تور مجازی 3 بعدی املاک و مستغلات

خدمات ویژه و رفاهی(VIP)

 تور مجازی 3 بعدی املاک و مستغلات

تور مجازی 3 بعدی فناوری جدیدی در دنیا است که امکان بازدید مجازی و غیر حضوری از یک محیط واقعی را برای کاربران فراهم می کند. تور مجازي 3 بعدی املاک و مستغلات بهترين نوع تبليغات جهت فروش و اجاره املاک در عصر امروز است. همانطور که اطلاع داريد علم رايانه روز به روز در حال تغيير و به روز شدن است، مردم نيز هميشه از فناوري هاي جديد رايانه استقبال مي کنند. 
این تورها قابلیتی ما بین عکس و فیلم را به شما می دهند. وسعت دید در تورهای مجازی وسیع تر از عکس می باشد. خروجی این تکنیک همچون فیلم است با این تفاوت که کنترل دوربین در دست شماست و می توانید تصور کنید در فضایی ایستاده اید و به هر طرف که می خواهید رو کنید، در آن زوم نموده و سوژه را با جزئیات بیشتری ببینید.

شما می توانید به همراه تور مجازی 3 بعدی املاک، پلان کامل و سه بعدی از ملک خودتون رو به نمایش بگذارید. به خاطر ویژگی سه بعدی این تور، امکان حرکت در خانه را دارید طوری که حس بودن در فضا را برای شما تداعی می کند. با استفاده از این ویژگی شما می توانید از هر جهت و از نمای بالا، خانه را مشاهده نمائید.
تور مجازی 3 بعدی املاک در دنیا یک فناوری جدید و مدرن در حوزه خدمات املاک و مستغلات است که کاربران و مشتریان در آن می توانند بدون مراجعه حضوری بصورت آنلاین و 360 درجه از املاک بازدید مجازی کنند.

تیم کارشناسان و متخصصان ایمن تیک توسط ابزار حرفه ای، اقدام به تهیه تور مجازی 3 بعدی از ملک و ساختمان شما نموده، تا برای مشتریان با صرفه جویی در هزینه و وقت، این امکان فراهم گردد که همانند یک بازدید حضوری، از بخش های مختلف ملک شما با نمای 360 درجه بازدید کنند و زاویه دلخواه دید خود را با چرخش اشاره گر تغییر دهند و در ملک شما قدم بزنند و در زمان کوتاه تصمیم خود را برای اجاره یا خرید بگیرند.

جهت مشاوره، دریافت خدمات و تهیه تور مجازی 3 بعدی از ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت