ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

تعمیر و نگهداری از تاسیسات گازرسانی

خدمات تعمیر و نگهداری

تعمیر و نگهداری از تاسیسات گازرسانی

یکی از مهمترین سیستم‌ هایی که باید در طراحی تاسیسات ساختمان وجود داشته باشد سیستم گازرسانی می باشد. بدون وجود این سیستم و نبود یک برنامه تعمیر و نگهداری از تاسیسات گازرسانی، گرمایش که از مهمترین بخش های ساختمان‌ است ایجاد نخواهد شد. برای استفاده از گاز خانگی، کافی است سیستم لوله کشی گاز در ساختمان ها طراحی، اجرا، نگهداری و تعمیر شود تا پیوسته بتوان از آن استفاده و بهره برداری نمود. در طراحی تاسیسات گازرسانی ساختمان مسیرهایی را برای لوله‌ کشی گاز باید در نظر گرفت که بسیار کوتاه و در عین حال دارای ایمنی بالایی باشند. همچنین این مسیرها باید به نحوی انتخاب شوند که به سازه ساختمان صدمه‌ ای وارد نکنند. شروع لوله کشی گاز در ساختمان بعد از تکمیل مرحله دیوار چینی است که مستلزم استفاده از لوله و اتصالات مناسب و با کیفیت، عایق کاری مناسب لوله ها و اتصالات، رعایت قوانین و مقررات طبق نقشه های مصوب می باشد.
در ساختمان ها به دلایل مختلفی از جمله: 1- ساییدگی و شکستگی لوله ها و اتصالات بعلت عبور گاز و ضربه خوردن 2- خوردگی و پوسیدگی لوله ها و اتصالات بعلت عایق کاری نا مناسب و نفوذ رطوبت 3- بی کیفیت بودن جنس لوله ها و اتصالات مصرف شده و آسیب دیدن آن ها؛ ممکن است که با نشت یا قطعی گاز مواجه شویم که این اتفاق می تواند پیامدهای نا خوشایندی برای افراد و ساکنین ساختمان ها از جمله: خطر انفجار و آتش سوزی، مسمومیت و خفگی افراد با استنشاق گازهای پخش شده در فضا، از کار افتادگی سیستم های گرمایش محیط و آب گرم مصرفی به همراه داشته باشد.

کارشناسان فنی و متخصص ایمن تیک در بازدیدهای دوره ای و پیوسته از ساختمان شما، تمام تجهیزات، لوله ها، اتصالات و اجزاء تاسیسات گازرسانی موجود را مورد ارزيابي و تست قرار داده و نشتی ها و خرابی ها را شناسایی و کنترل می کنند که در این راستا قطعات معیوب و فرسوده را تعمیر یا تعویض می کنند تا خیال شما از بروز خطرات و آتش سوزی های احتمالی راحت و رفاه و آسایش افراد و ساکنین همواره پایدار باشد.

جهت مشاوره، دریافت خدمات و تعمیر و نگهداری تاسیسات گازرسانی ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت