ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

تهیه نقشه ایمنی و راه خروج اضطراری

خدمات مشاوره و آموزشی

تهیه نقشه ایمنی و راه خروج اضطراری

سرعت خروج شما از ساختمان هنگام وقوع آتش سوزی و زمین لرزه ها به عوامل مختلفي مانند داشتن سيستم اعلام حريق، سيستم اطفاء حريق و داشتن طرح و نقشه قبلي و آشنایی به مسیرها جهت خروج اضطراری و فرار بستگي دارد. آتش پس از شروع به سرعت در ساختمان گسترش يافته و دود و حرارت همه جا را فرا مي‌ گيرد و شما بعد از درآمدن صداي آلارم دستگاه تشخيص دود، حدود 2 دقيقه فرصت داريد تا خيلي زود از ساختمان يا آپارتمان خارج شويد که این زمان 2 دقیقه در شرایط بحرانی و حادثه خیلی نا چیز بوده و فرصت طلایی برای فرار و حفظ جان افراد به حساب می آید. از این رو با تهیه نقشه ایمنی و راه خروج اضطراری زمان طلایی فرار را از دست نداده ایم.

اهميت داشتن طرح و نقشه ایمنی براي خروج اضطراری از ساختمان ها در هنگام حريق، همانند اهميت مانور زلزله جهت کاهش تلفات جاني در حوادث زمين لرزه است. همانطور که اشاره شد، فقط حدود 2 دقيقه يا کمتر بعد از شروع آتش سوزي و درآمدن صداي تشخيص دهنده دود، فرصت داريم تا از ساختمان خود خارج شويم. داشتن طرح و نقشه قبلی خروج اضطراري و آشنایی با مسیر ها و راه های خروج در حوادث و تمرين آن باعث مي‌ شود که افراد و ساکنين ساختمان ها به دستورالعمل‌ هاي آن مسلط شده و در هنگام وقوع حادثه آگاه و هشيار باشند و برای کنترل اوضاع یا فرار به سرعت واکنش نشان دهند و از جان خود و دیگران محافظت بعمل آورند.

کارشناسان ایمن تیک در بازدیدهای دوره ای و منظم از ساختمان شما، اقدام به بررسی موانع و مسیرهای موجود و تهیه نقشه های ایمنی و راه های خروج اضطراری می نمایند و آن را در اختیار افراد و ساکنین گذاشته که با تمرین و اجرای آن می توانند در هنگام بروز حوادث احتمالی واکنش سریع و به موقع داشته باشند و دیگر شاهد هیچگونه تلفاتی نباشیم.

جهت مشاوره، دریافت خدمات و تهیه نقشه ایمنی و راه خروج اضطراری ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت