ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

بررسی استحکام نرده و حفاظ های ایمنی

خدمات کنترل و بازرسی

بررسی استحکام نرده و حفاظ های ایمنی

استاندارد ارتفاع نرده راه‌­ پله و حفاظ ها در ساختمان ها با توجه به نیاز و نوع کاربری ساختمان تعیین شده و باید به گونه‌ ای باشد که هر فرد با هر شرایطی برای عبور از پله‌ ها احساس امنیت کند.
با بررسی استحکام نرده و حفاظ های ایمنی اطمینان حاصل می شود که تمام نرده ها و حفاظ ها در ساختمان از نظر استحكام و ايمني، كنترل شده و در زمان بهره برداري، در برابر بارهاي وارده مقاومت لازم را دارا هستند و در شرايط مطلوب و مناسب نگهداري می شوند. نرده ها و حفاظ های ایمنی بايد به صورت محكم در جای خود نصب شده و ظرفيت تحمل كليه بارهاي وارده را داشته باشند تا بتوانند از خطر سقوط افراد و ساکنین به ویژه کودکان و سالمندان جلوگیری کنند.

در تمام قسمت های ساختمان ها، فاصله و تعداد میله ها و اجزا نرده ها و حفاظ های ایمنی باید طبق استاندارد های تعیین شده باشند تا سر کودکان از آن عبور نکرده و خطر آفرین نباشند و همچنین ارتفاع نرده ها و حفاظ های ایمنی از کف محل نصب، طبق مقررات ملی ساختمان و آیین نامه ها باید رعایت و لحاظ شود. 

طبق آمارهای مسئولین درمانی 9 درصد از لیز خوردن ها و افتادن ها روی زمین باعث شکستگی استخوان جمجمه، ستون فقرات، دست، لگن و پای افراد می شوند. سقوط از ارتفاع جدی، خطرناک و پر هزینه است و سالانه برای میلیون‌ ها نفر از افرادی که بالای ۶۵ سال سن دارند، رخ می‌ دهد و بسیار حائز اهمیت می باشد که یک بار سقوط از ارتفاع، خطر سقوط مجدد را افزایش می‌ دهد. 

ایمن تیک با بازدیدهای دوره ای و پیوسته از ساختمان شما، وضعیت استاندارد و استحکام نرده ها و حفاظ های ایمنی را بررسی و کنترل می کند و در صورت عدم استحکام لازم اقدام به محکم نمودن آنها نموده تا محیطی امن و ایمن بدون دغدغه برای زندگی افراد و ساکنین فراهم آورد و اینگونه از وقوع خطرات سقوط از ارتفاع و آسیب دیدن جلوگیری می نماید.

جهت مشاوره، دریافت خدمات و بررسی وضعیت استحکام نرده و حفاظ های ایمنی ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

 

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت