ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

کنترل ایمنی راه های خروج اضطراری

خدمات کنترل و بازرسی

کنترل ایمنی راه های خروج اضطراری

مقررات و قوانين وضع شده در ساختمان سازي همه سازندگان را مجبور به پيروي از قانونی کرده که براي خروج در هنگام اضطرار، بايد يک مسير مشخص در نظر بگیرند. کنترل ایمنی راه های خروج اضطراری يا مسيرهاي اضطراري بايد از قبل در ساختمان انجام شوند و راه هاي منتهي به اين مسيرها و درب خروج اضطراري بايد در مقاوم ترين حالت ممکن ساخته شوند.

به محض اينکه در يک ساختمان حادثه اي رخ بدهد، موجي از وحشت و اضطراب تمامي ساکنين ساختمان را فرا مي گيرد. تقريبا در اين لحظات تمامي افراد به فکر نجات خود و خانواده هايشان از کوتاه ترين مسير و در سريع ترين زمان ممکن هستند. در اين شرايط تقريبا واکنش همه افراد شبيه به هم است. انسان ها به صورت طبيعي تمايل دارند که از خطر به دور باشند. طبيعي ترين واکنش هم فرار است. فرار براي خروج از ساختماني که در معرض خطر تخريب يا آتش سوزي است.

در هنگام بروز هر نوع حادثه اي اگر در ساختماني باشيم بايد بتوانيم با پيروي کردن از نشان ها و استفاده از تابلوهاي راهنما، علائم خروج اضطراري و بهره گيري از چراغ هاي اضطراري به راحتي مسير خروج اضطراري را يافته و با شناسايي درب خروج اضطراري به راحتي از ساختمان خارج شويم.

ایمن تیک در بازدیدهای دوره ای و منظم از ساختمان شما، مسيرهاي دسترسی و درب خروج اضطراری را به صورت پيوسته بررسي و نظارت مي نماید که با انجام اين نظارت ها و رفع موانع انسدادی و آگاهی دادن به افراد و ساکنین از مسیرهای امن و ایمن باعث می شود که در هنگام بروز حوادث احتمالی شاهد هیچگونه تلفاتی نباشیم.

جهت مشاوره، دریافت خدمات و بررسی ایمنی راه های دسترسی و خروج اضطراری ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت