ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

بررسی سیستم روشنایی اضطراری

خدمات کنترل و بازرسی

بررسی سیستم روشنایی اضطراری 

در بسياری از ساختمان ها، بنا به دلايل امنيتي لازم است زماني که روشنايي اصلي بخاطر بروز اختلال در شبکه توزیع برق، اختلال در شبکه تاسیسات الکتریکی داخلی و وقوع حوادت و سوانح نظیر زلزله و آتش سوزی، دچار قطعی شود، مقدار مشخصي روشنايي به عنوان روشنايي اضطراري (Emergency Lighting) وجود داشته باشد و بررسی سیستم روشنایی اضطراری مهم می باشد.

با توجه به اينکه بخش عمده دريافت اطلاعات توسط انسان ها از طريق چشم ها صورت مي گيرد، در صورت وقوع اختلال و بروز خاموشي، انسان ها دچار مشکل شده و ممکن است دچار آسیب و صدمه شوند. در اين شرايط وجود روشنايي اضطراري مي تواند تا حد زيادي از وقوع حوادث احتمالی جلوگيري نمايد.

از آنجا که معمولاً انسان ها در شرايط اضطراري دچار استرس و دست پاچگی مي شوند، استاندارد هاي ويژه اي براي روشنايي اضطراري تدوين شده است تا در صورت وقوع خاموشي، افراد بتوانند در کوتاه ترين زمان ممکن و با کمترين ميزان آسيب ديدگي از محل تاریک خارج شده و به محل ایمن و روشن برسند و در برخي موارد لازم است روشنايي اضطراري به گونه اي تأمين شود که افراد بتوانند تا مدت زمان معيني به کار و فعالیت خود ادامه دهند.

ایمن تیک در بازدیدهای دوره ای و مرتب از ساختمان شما، سیستم های روشنایی اضطراری را به صورت پيوسته بررسي و کنترل مي نماید که با انجام اين نظارت ها و رفع مشکلات احتمالی باعث آرامش خاطر افراد و ساکنین می شود و در صورت نبود سیستم روشنایی اضطراری در ساختمانی، با هماهنگی آن را بصورت علمی و تخصصی اجرا می نماید که در هنگام بروز قطع روشنایی اصلی و خاموشی در ساختمان، محیطی امن و ایمن پدید می آید که افراد از آسیب و صدمه دیدن در امان خواهند بود.

جهت مشاوره، دریافت خدمات و بررسی سیستمهای روشنایی اضطراری ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت