ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

بررسی تابلوهای هشدار و علائم ایمنی

خدمات کنترل و بازرسی

بررسی تابلوهای هشدار و علائم ایمنی 

يکي از نشانه هاي توسعه جوامع بشري، استفاده از استانداردهاي بين المللي است. چرا که با استفاده از چنين استانداردهايي افراد با زبان و ملل مختلف مي توانند از مفاهيم مشترک بهره مند شوند. استفاده از علائم و تابلوهاي ايمني و هشدار سبب افزايش درک افراد از محيط کار و زندگي خود شده و همچنین بررسی تابلوهای هشدار و علائم ايمني سبب کاهش حوادث احتمالی و خطرزا در ساختمان ها خواهد شد.

علائم و تابلوهاي ايمني در ساختمان ها، علائمي هستند که توسط نوشته ها، فلش ها، سمبل و نشانه ها، رنگ ها، چراغ های نوراني (روشنايي)، علائم حاوی حرکات دست و علائم صوتي و تصویری به افراد و ساکنین ساختمان ها، توصيه ها، هشدارها و اطلاعاتي درباره ايمني عمومي و وجود خطرات در محیط کار و زندگی انتقال مي دهند.

مدیران و کارفرمایان کارگاه ها و ساختمان های دولتي و عمومي و بخش خصوصي، به منظور حفظ سلامتي، ايمني و آسايش افراد و صرفه جويي در منابع، ملزم به پيام رساني خطرات در محيط کار و زندگي مردم به نحو موثر و مطلوب، توسط تابلوهای هشدار و علائم ایمنی هستند. بدين منظور علائم و تابلوها بايد از نظر ارائه اطلاعات و هشدارهاي ايمني صحيح عمل نموده و از نظر ساخت و نصب بي خطر و ايمن بوده و پيام رساني آن ها برای افراد و ساکنین در ساختمان ها خطر ساز نباشد. 

ایمن تیک در بازدیدهای دوره ای و مدون از ساختمان شما توسط تیم حرفه ای و متخصص، با بررسی وضعیت تابلوهای هشدار و علائم ایمنی موجود، کلیه نقاط حادثه خیز و مستعد خطر در ساختمان شما را شناسایی کرده و در صورت نیاز، اقدام به نصب علائم و تابلوهای جدید می نماید تا خیال شما در مورد آگاهی از وجود خطرات احتمالی در ساختمان تان راحت باشد.

جهت مشاوره، دریافت خدمات و بررسی تابلوهای هشدار و علائم ایمنی ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت