ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

تنظیم اساسنامه و منشور آپارتمان نشینی

خدمات ویژه و رفاهی(VIP)

تنظیم اساسنامه و منشور آپارتمان نشینی

با توجه به موقعیت های شغلی مناسبی که در شهرها وجود دارد بیشتر افراد جویای کار و شغل از شهرستان ها و روستاها به مراکز استان ها و کلان شهرها نقل مکان می کنند. با افزایش جمعیت شهرها حالا باید به دنبال راهکاری بود که بتوان این جمعیت بزرگ را اسکان داد. بهترین راهکار برای پاسخگویی به نیاز مسکن این افراد، آپارتمان سازی و ساختن مجتمع های مسکونی و تنظیم اساسنامه و منشور آپارتمان نشینی در آن ها می باشد. مجتمع های مسکونی قادر هستند تا افراد زیادی را با سلایق و فرهنگ های متفاوت درون خود اسکان دهند. زندگی در آپارتمان ها دارای سبکی خاص و مشخص با قوانین مختص به خود می باشد.

 به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، خیلی از مشکلات آپارتمان نشینی و اختلاف میان همسایگان به دلیل نادیده گرفتن حقوق یکدیگر و توافق نداشتن افراد و ساکنین در نحوه استفاده از مشاع ها می باشد.
هر چیزی قوانین و آداب خاص خود را دارد، در مورد فرهنگ زندگی و آپارتمان نشینی نیز آداب و قوانینی وجود دارد که با دانستن و رعایت کردن آن ها علاوه بر این که زندگی را برای خودمان بهتر می کنیم، سبب رضایت همسایگان و اطرافیان نیز خواهیم شد.

اساسنامه ساختمان یا آپارتمان مهمترین رکن مدیریتی یک ساختمان است که توسط مجمع عمومی اعضاء تصویب و بواسطه مدیر ساختمان اجرایی می گردد. در اساسنامه و منشور بیشتر به نیازها، قوانین و مواردی که باید در ساختمان ها رعایت شود پرداخته می شود و در آن از حقوق و منافع مالکین و مستاجرین حمایت می گردد و تیم مدیریتی و خدماتی مجموعه را مجبور می کند تا اقدامات لازم برای تعمیرات و نگهداری از بخش های مختلف ساختمان نظیر تاسیسات، تجهیزات فنی و ایمنی، قسمت های مشاع و … را انجام دهند. 
در کل باید توجه داشت که قوانین مربوط به اساسنامه و منشور ساختمان ها نباید حاوی مواردی باشد که قوانین تملک آپارتمان ها را نقض کند چرا که آن قوانین از هر جهات نسبت به اساسنامه ساختمان ها ارجعیت دارند.

تیم کارشناسان خبره و حقوقی ایمن تیک در ساختمان ها برای سامان دادن به کلیه امور و مسائل و مشخص کردن وظایف هر یک از افراد و ساکنین، با تنظیم اساسنامه و منشور آپارتمان نشینی مطابق قوانین ساختمان ها به تمام مواردی که مربوط به ساختمان می شود مثل: فرهنگ زندگی در آپارتمان ها، نحوه انتخاب هیئت مدیره، وظایف مالکین و مستاجرین، وظایف مدیر ساختمان و … پرداخته و در آن وظایف و مسئولیت های افراد را مشخص و تعیین می کنند.

جهت مشاوره، دریافت خدمات و تنظیم اساسنامه و منشور آپارتمان نشینی در ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

 

 

 

 

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت