ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

ضرورت استفاده از تهویه مطبوع خانگی

ضرورت استفاده از تهویه مطبوع خانگی

آیا واقعا ما در منازلمان نیاز به تهویه مطبوع گرمایشی و سرمایشی داریم؟
جواب این سوال به سادگی بله است اما ما برای آن دلیل داریم...
الف) امروزه با تحقیقاتی که دانشمندان انجام داده اند متوجه این موضوع شده اند که آلودگی هوای داخل خانه بسیار مضرتر از آلودگی هوای بیرون خانه است.
ب) یکی دیگر از دلایلی که تهویه مطبوع منازل بسیار مهم است این است که گردش هوای بسیار مناسب در نهایت به این منجر می شود که رطوبت هوای داخل به صورت مناسب تنظیم شود و این دستگاه رطوبت را تنظیم می کند.
ج) بوهای نامطبوع ناشی از فاضلاب خانگی یا نگهداری حیوانات برای ساکنین خانه آزار دهنده است و این بوها باید از خانه خارج شوند و سیستم های تهویه مطبوع به خوبی این کار را برای شما انجام می دهند.
د) یکی از دغدغه هایی که امروزه خیلی از افراد با آن در فصل های بخصوص دست و پنجه نرم می کنند حساسیت های فصلی است که دلیل ایجاد این حساسیت ها وجود عوامل آلرژی زا در هوا است و شما اگر سیستم های تهویه مطبوع در منزل خود استفاده کنید دیگر این مشکل را ندارید و این مسئله حل می شود.
د) یکی از مسائلی که در تمیزی هوای محیط خانه بسیار مهم است این است که شما در منزل خود از مصالح و لوازمی استفاده می کنید که ترکیبات سمی دارند و این ترکیبات وارد هوای داخل خانه نیز می شوند، به طور مثال رنگی که برای زیبایی محیط استفاده کرده اید یا لوازم خانگی همانند مبلمان و خیلی از مواد پلاستیکی دیگر مطمئنا بر روی هوا تاثیر می گذارند و برای سلامتی شما مضر هستند که اگر شما از تهویه مطبوع استفاده کنید مطمئنا می تواند تاثیر این مواد سمی در هوای محیط را بسیار کمتر کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.
 

0 نظر

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری با علامت * مشخص شده اند

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت