ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

علت بو و طعم پلاستیک در دستگاه تصفیه خانگی

علت بو و طعم پلاستیک در دستگاه تصفیه خانگی


اگر بعد از نصب دستگاه تصفیه آب و در روزهای اول این نوع بو را حس کردید ، جای نگرانی نیست و اجازه دهید چند روز دیگر زمان بگذرد . بخاطر نو بودن فیلترها ، شیلنگ ها ، محفظه ها ، مخزن و ... که همگی از جنس پلاستیک نیز هستند ، ممکن است در روزهای اول این نوع بو را حس کنید. 

  • اگر بعد از نصب فیلترهای جدید ، حس کردید که آب بو و طعمی مثل پلاستیک را دارد ، احتمالا این مشکل از نصب فیلترهای جدید است . معمولا فیلتر شماره دوم یا سوم ، این بو را ایجاد میکنند . دلیل ایجاد این بو ، استفاده از پلاستیک نا مرغوب در تهیه فیلتر ، استفاده از رنگ غیر استاندارد برای پوشش فیلترها و همچنین غیر استاندارد بودن واشر فیلترهاست.
  • ممکن است بوی شبیه پلاستیک ، خود به خود ایجاد شود و شما در چند ماه گذشته ، تغییری را روی دستگاه تصفیه آب و فیلترهایش ایجاد نکرده باشید . این حالت البته کمتر ایجاد میشود و به ندرت دیده می شود . در این حالت نیز ، معمولا منشاء بو و مشکل ، از فیلترهای دستگاه و بخصوص فیلترهای پایینی است که بعد از چند ماه خود را نشان داده است.
  • پیدا کردن منشاء بو ، اهمیت بسیار زیادی دارد . بهتر است جهت رفع بو ؛ هر چه سریعتر اقدام کنید زیرا هر چه زمان بگذرد ، یافتن منشاء بو سخت تر شده و همچنین دامنه آلودگی ها بیشتر می شود و کار سخت تر خواهد شد و شما نیز مجبور خواهید بود هزینه بیشتری را بپردازید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.
 

0 نظر

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری با علامت * مشخص شده اند

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت