ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

بررسی جعبه کمک های اولیه ساختمان

خدمات کنترل و بازرسی

بررسی جعبه کمک های اولیه ساختمان

فرهنگ‌ سازی در مورد استفاده از جعبه‌ کمک های اولیه در محیط‌ های خصوصی و عمومی امری ضروری و واجب می‌ باشد. هنگامی که حادثه‌ ای نظیر ریختن آب جوش روی بدن کسی، بریدن دست توسط چاقو در آشپزخانه، افتادن از پله ها و انواع گوناگون اتفاقات غیر مترقبه رخ می دهد، نیاز به وجود و بررسی جعبه‌ کمک‌ های اولیه ساختمان به وضوح احساس می‌ شود.

جعبه کمک هاي اوليه در واقع يک جعبه يا کيف است که در آن لوازم، داروها، ابزار و وسايل پزشکي اورژانسي نگهداري مي شود تا در مواقع لزوم بتوان با کمک آن ها فرد مصدوم را مداوا کرد و تا رسيدن عوامل اورژانس اقدامات اوليه پزشکي را در مورد مصدوم انجام داد. اين وسيله همانطور که از نامش پيدا است براي مواقع بحران و خطر و اقدامات اوليه پزشکي مورد استفاده قرار مي گيرد و به اندازه اي ضروري و حياتي است که حتي در مسافرت ها، اردوها، پيک نيک ها، کوهنوردي و امثال آن نيز بهتر است که يک جعبه کمک هاي اوليه کوچک همراه داشته باشيد، چرا که حادثه خبر نمي کند و ممکن است به آن نياز پيدا کنيد.

يکي از ملزومات بسيار ضروري در هر ساختمان و خانه اي جعبه کمک هاي اوليه است و حاوی لوازمي است که در موقعيت هاي خطر و بحران مي تواند بسيار کاربردي باشد، اما اين که ماهيت اين جعبه چيست، چه کاربردهايي دارد، محل قرارگيري آن کجاست و چه چيزهايي بايد در آن قرار داد از جمله موارد تخصصی می باشد که ما در ایمن تیک آن ها را به شما مشاوره می دهیم.

ایمن تیک در بازدیدهای دوره ای و منظم از ساختمان شما، شرايط نگهداري جعبه کمک هاي اوليه و محتویات آن را که شرايط خاصي است، بررسی نموده و شما را با نکات مراقبتي و احتياطي اين جعبه آشنا می نماید تا در مواقع خطر و بحران، کاربردی و قابل استفاده باشد. 

جهت مشاوره، دریافت خدمات و بررسی جعبه کمک های اولیه ساختمان خود با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت