ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

دوربین مداربسته آنالوگ چه معایبی دارند ؟

دوربین مداربسته آنالوگ چه معایبی دارند ؟

معایب این دوربین ها بسته به مورد عبارتند از:
نیاز به کابل کشی زیاد:
برای آن که دوربین‌ها به دستگاه مرکزی متصل شوند، نیازمند کابل می‌باشید. هنگامی که تصمیم می گیرید دوربین آنالوگ نصب کنید ، خواهید دید که باید تعداد بسیار زیادی کابل در اختیار داشته باشید. مسلم است که این تعداد کابل زیاد، نیازمند صرف هزینه‌ی زیادی است. بنابراین می توان کابل‌کشی این دوربین‌ها در هنگام نصب را به عنوان یک عیب در دوربین آنالوگ به حساب آورد.
کیفیت پایین تصاویر:
یکی از بزرگ‌ترین عیب‌ها در این دوربین‌ها، کیفیت پایین تصاویر در آن‌ها می‌باشد. تصاویری که در فاصله‌های زیاد توسط دوربین‌های آنالوگ گرفته می‌شود، کیفیت پایینی دارد و مقدار (گرین) در آن‌ها زیاد است. این عیب باعث می‌شود در هنگام خواندن شماره پلاک خودروها و یا شناسایی چهره افراد نیز، دچار مشکل شوید.
مساحت تحت پوششِ محدود:
عمق تصویربرداری در این دوربین‌ها، بالا نیست. بنابراین برای مکان‌هایی که مساحت زیادی دارند، لازم است که از تعداد بیش تری دوربین‌های آنالوگ استفاده شود تا بتوان تمام محیط را تحت پوشش قرار داد.
داشتن محدودیت در محل قرارگیری:
دوربین‌های آنالوگ وابسته به کابل شبکه می‌باشند. تا فاصله مشخصی امکان ارسال سیگنال وجود دارد. در نتیجه می‌توان گفت که تنها در شعاع و مسافت مشخصی می‌توان از دوربین‌ مدار بسته آنالوگ استفاده کرد.
مشکلِ رمزنگاری: امکان رمزگذاری بر روی سیگنال‌های آنالوگ وجود ندارد. در نتیجه امکان دریافت و شنود غیر مجاز دوربین‌های آنالوگ خیلی آسان‌تر است.

در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

0 نظر

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری با علامت * مشخص شده اند

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت