ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر چیست و در  کجا کاربرد دارد ؟

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر چیست و در کجا کاربرد دارد ؟

 به بررسی سیستم اعلام حریق آدرس پذیر  می پردازیم:

الف) این سیستم ها از یک مرکز کنترل کننده و صفحه نشان دهنده، شستی ها، کاشف ها و وسایل هشدار دهنده حریق تشکیل شده اند. مرکز کنترل این سیستم از برق شهر تغذیه شده و به برق باتری هم مجهز است. این دستگاه ها معمولا از 1 تا 8 مدار ساخته میشوند. 
ب) در این سیستم، مدارها بصورت حلقوی هستند، یعنی دو رشته سیم از خروجی هر مدار خارج و پس از نصب کاشف ها و شستی ها بر روی آن، مجددا واردِ ورودی های مدار در دستگاه مرکزی می شوند و تشکیل یک حلقه (لوپ) را میدهند.
ج) این سیستم های اعلام حریق قادر به تشخیص علائم ارسال شده از هریک از کاشف های حریق و شستی های اعلام حریق با قابلیت مشخص کردن محل دقیق کاشف ها و یا شستی هایی که علائم حریق را ارسال کرده اند،هستند.
پ) سیستم های هوشمند اعلام حریق آدرس پذیر با توانایی اتصال به سیستم های قدیمی متعارف و با طیف وسیعی از قابلیت های جدید به بازار عرضه شده است. 
د) طراحی این سیستم به گونه ایست که بیشترین کارایی در کنار حداکثر سادگی در کلیه مراحل طراحی، نصب و راه اندازی را برای کلیه سطوح کاربری از طراح و نصاب گرفته تا کاربر نهایی، به ارمغان آورده است.
ت) این سیستم با سرعت و قابلیت پردازش هوشمند بالا، مناسب برای فضاهای کوچک و متوسط می باشد. 
پ) این سیستم ها دارای یک طراحی مدرن است که با هر دکور و فضایی هماهنگ می شود. نوع مواد خاص به کار رفته درب های پلاستیکی امکان رنگ آمیزی و تطبیق با رنگ محیط را فراهم می کند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

0 نظر

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری با علامت * مشخص شده اند

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت