ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

10 ویژگی مهم یک تصفیه آب

10 ویژگی مهم یک تصفیه آب

  • ویژگی بسیار مهم تصفیه هوا:

1- نشانگر تعویض فیلتر:
نشانگر تعویض فیلتر، هنگامی که فیلتر توانایی تصفیه هوا را نداشته باشد، با چراغ هشدار به شما اخطار می دهد که فیلتر بایستی تغییر یابد.
2- سنسورهای کیفیت هوا:
سنسورهای کیفیت هوا یک ویژگی خوب برای دستگاه تصفیه هوا هستند زیرا آنها دائما ذرات مضر هوا را کنترل می کنند. هنگامی که آلودگی ها و ذرات بد شناسایی می شوند، دستگاه به صورت اتوماتیک سرعت فن را تنظیم می کند.
3- کنترل از راه دور:
تمامی دستگاه های تصفیه هوا را می توان با دکمه ها یا دستگیره های واقع بر روی دستگاه کنترل کرد. برخی از محصولات قابلیت کنترل از راه دور را فراهم می کنند تا بتوانید آن را از هر نقطه از اتاق کنترل کنید.
4- قابل حمل بودن:
این ویژگی یک گزینه عالی برای کسی است که مایل به حرکت و جابجایی دستگاه تصفیه هوا بین اتاق های مختلف در خانه است.
5- سرعت فن:
تمام تصفیه کننده های هوا حداقل دو یا چند سرعت فن دارند. سرعت فن، میزان سرعت تصفیه هوا را هنگام تمیز کردن هوا در داخل اتاق کار کنترل می کند. 
6- فیلتر اولیه:
پیش فیلتر برای جذب بزرگترین ذرات ممکن در هوا می باشد. این ویژگی برای افزایش طول عمر فیلتر اصلی در دستگاه تصفیه هوا استفاده می شود.
7- فیلتر کربن:
از فیلتر کربن برای از بین بردن بوهای داخل اتاق استفاده می شود. این نوع فیلتر دارای یک سطح بزرگ است که در جذب بوی های ایجاد شده توسط پخت و پز، دود، حیوانات خانگی، مواد شیمیایی و غیره بسیار عالی کار می کند.
8- فیلتر هپا HEPA:
ما اکیداً توصیه می کنیم که همیشه دستگاه تصفیه هوا را با فیلتر HEPA واقعی تهیه نمایید، زیرا می دانید که آزمایش شده و رتبه بندی شده است.
9- تکنولوژی یون ساز (یونازیسیون):
این تکنولوژی با انتشار یون ها در هوا که روی ذرات دیگر قرار می گیرد، کار می کند تا وزن آنها را کاهش دهد و باعث می شود آنها بر روی زمین سقوط کنند. 
10- تکنولوژی نور فرابنفش UV:
تکنولوژی UV نوع خاصی از فن آوری است که به تصفیه کننده هوا اضافه می شود تا باکتری ها، میکروب ها و ویروس ها را از بین ببرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و اخذ مشاوره با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.
 

0 نظر

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری با علامت * مشخص شده اند

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت