ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

علت وجود خطوط افقی روی ویدئوی دوربین مداربسته

علت وجود خطوط افقی روی ویدئوی دوربین مداربسته

برای پیدا کردن دلیل نویز در تصویر دوربین مدار بسته ابتدا...
1-مطمئن شوید هیچ نور الکتریکی به طور مستقیم روی دوربین نمی افتد. چراغ های روشن و نور برخی از منابع نور الکتریکی، می توانند با حسگرهای CCD تک تراشه تداخل داشته و منجر به لرزش یا خطوط افقی در تصاویر دوربین مداربسته شوند.
2-منبع تغذیه را از نظر آسیب دیدگی بررسی کرده و اگر می توانید این کار را انجام دهید، مطمئن شوید که فیلتر مناسب برای برق دارید. منبع تغذیه خراب یا ناکافی می تواند از شبکه برق به تجهیزات مورد نیاز خود نشت پیدا کند. این مسئله، به نوبه خود، با سنسور CCD تداخل می کند و می تواند منجر به ایجاد خطوط افقی در تصاویر دوربین مداربسته شوند.
3-کابل دوربین مدار بسته را از نظر آسیب به محافظ بررسی کنید. اگر از کابلهای بلند، کابل Cat 5 یا کواکسیال استفاده می کنید، مطمئن شوید که همه کابلها به درستی مسیریابی شده اند. اطمینان حاصل کنید که کابل ها از تجهیزات با فرکانس بالا مانند فرستنده های ماهواره دور شده اند، و هیچ تجهیزات الکتریکی را لمس نمی کنند و مطمئن شوید که همه کابل ها به درستی زمین خورده اند.
4-و در نهایت اگر مشکل نور محیط است نه تداخل الکتریکی و نمی توانید از آن جلوگیری کنید، می توانید با استفاده از یک دوربین WDR یا دوربین های حسگر ، این CMOS عیب یابی دوربین مدار بسته را انجام دهید.

در صورت نیاز به مشاوره با کارشناسان ایمن تیک تماس بگیرید.

0 نظر

نظر خود را بنویسید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای اجباری با علامت * مشخص شده اند

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت