ایمن تیک / مرکز کنترل فنی و ایمنی ساختمان

سرویس کولر گازی

خدمات تعمیر و نگهداری

برای این که کولر گازی کارایی بهتر و عمر طلانی تری داشته باشد بهترست هر چند وقت یکبار سرویس شود. این سرویس دهی که به صورت دوره ای و منظم انجام میگیرد باعث بهینه سازی مصرف انرژی و جلوگیری از مستهلک شدن دستگاه میگردد.
سرویس کولر گازی شامل نصب، تعمیر، شست و شوی دستگاه، تست کردن کلیه اجزای دستگاه و خدمات پس از فروش میباشد. برای این که از صحت و سلامت کولر گازی خود اطمینان داشته باشید هر شش ماه یکبار باید آن را سرویس کنید. سرویس کولر گازی را هر شخصی نمیتواند انجام دهد بایستی آن را حتما به تیم متخصص آن واگذار کنید. شرکت ایمن تیک در بهترین و سریع ترین زمان تیم سرویس کار کولر گازی را به محل شما اعزام میکند. 

کولر گازی سیستم تهویه کننده هوا میباشد که در واقع گاز را به مایع و مایع را به گاز تبدیل کرده و سپس سرما را تولید میکند. کولر گازی در مدلهای مختلفی تولید شده که حتی از بعضی از آنها علاوه بر ایجاد سرما در فصول سرد سال برای تولید گرما از آن استفاده میگردد. در برخی از کولرهای گازی سیستم ضدعفونی و کنترل رطوبت نیز وجود دارد.

عمدتا کولر گازی از بین سیستمهای تبریدی دارای جایگاه خاصی میباشد. در واقع به کمک سیکل تبریدی تراکمی گرما را از محیط گرفته و آن را در خارج از محیط دفع میکند. سیکل تبریدی هم به سیکلی گفته میشود در چیلرها، یخچالهای خانگی، روفتاب پکیجها و کلیه سیستمهایی که به صوت اجباری سرمایش تولید میکنند وجود دارد.

1

خدمات مرتبط

newsletter2

استان خود را انتخاب کنید

با انتخاب شهر و استان، خدمات ایمن تیک را در شهر خود ببینید

×

×

جستجو در سایت